Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben ik misschien van plan maar heb deze action camera en een gopro. Omdat ik niet onmiddellijk de gopro wil inzetten vroeg ik me af of het mogelijk is.
Een tvl kost niks , zijn nu in actie voor 22 ben je voordelig uit zelfs goedkoper dan de actioncam en voor opnames, mobius? Keycam808v16 heeft mooi beeld en kost allemaal niks
Vorige week zag ik dat de Action een nieuwe actioncamera in het assortiment heeft liggen.
Weet niet wat de specs zijn omdat hij achter de kassa lag, hij lijkt kleiner dan zijn voorganger maar is wel wat duurder in aanschaf, 45 euro als ik me niet vergis.
Ik heb em ook gekocht, deze is full HD. Was vorige week in de aanbieding voor 39€
Hij heeft ook wat meer (betere) mogelijkheden als de vorige van Action. Deze kan ook ondersteboven gemonteerd worden, in het menu kun je dan het beeld 180 graden draaien.
Ik heb er wat testfilmpjes mee gemaakt, met en zonder onderwaterhuis en ik ben dik tevreden!
Conclusie: topcamera, zeler voor die prijs.
Mooie camera, boven water veel beter dan zijn voorganger, die eerste had moeite met de overgang van contrasten waardoor het beeld erg nerveus over kwam.
Maar ik ga hem deze keer niet kopen, ik ga voor een GoPro Hero4.
Hapert nog wel vind ik.. Ligt misschien aan je framerate? Misschien ook met een iets hogere bitrate renderen, gaan die blokjes weg. Wel leuk om Tilburg eens tegen te komen hier.. hahaha