Wilders,
Voor 35 Euro kan je, mits een beetje rondneuzen op internet, een foul proof gestabiliseerde voeding van 3 A (Piek 5 A) vinden die de taak met verve zal aankunnen in jou toepassing. Waarom zou je dan opteren voor zo'n Wallmarkt rommeldingetje. Merk op dat deze adapters niet voorzien zijn van enige veiligheid en niet afslaan bijaldien er te veel stroom wordt gevraagd. Ik heb dit ook geprobeerd waarbij er van deze adapter niet meer dan een klompje gesmolten plastiek overbleef alsof ze er met een lasbrander hadden opgezeten. Ik wil daarbij zeker niet zeggen dat je eigenwijs bent hoor, zeker niet, maar het zijn wel zaken die uit de praktijk komen en die ook ik tot mijn schade en schande heb moeten ondervinden alleen maar omdat ik enkele Euro wilde sparen. IK ben tenandere nog steeds niet geleerd want ik heb toen een andere voeding aangeschaft die weeral te licht werd bevonden zodat ik, bijaldien ik de rekening maak, 50% meer heb uitgegeven, alleen maar omdat ik oorspronkelijk zo goedkoop mogelijk wenste te werken. Wie zij daar ook al " gierigheid bedriegt de wijsheid "?
Stevo