Advies AUB

Ok, nou bedankt voor jullie reacties. Nu ga ik mij eerst ff suf denken wat voor mezelf de beste stap zou kunnen zijn.
Zijn er toevallig piloten op het forum die bij mij uit de buurt komen?
(Alphen aan den Rijn).
Die ik evt. kan contacten als het zover is.

En ja Martin als je zo een vraag stelt kun je dit verwachten (uiteen lopende reacties) Daarom was ik ook de kluts kwijt :D
Maar de conclusie lijkt me duidelijk, veel simmen, goede ontvanger, extra lipo`s, goede lader, een CP, en tam afstellen.

Wij vliegen hier geregeld met een aantal piloten, maar niet echt bij jou in de buurt helaas, miss dat wat mensen uit jouw buurt kunnen reageren?

Ipc kun je t ook helemaal zelf als je je echt goed in de spullen verdiept, alles filmpje van Finless bekijken daar kan je erg veel van leren, en als Finless je niks zegt dan heb je nog een lange weg te gaan, haha!

als je er uit bent mag je mij altijd wel een pb sturen zit niet zo gek ver weg
maar denk ook eens aan een club zitten er genoeg in de buurt

groet john

Dat zou idd erg handig zijn als er mensen uit de buurt kunnen reageren.
Een zekere Murdock schijnt hier ook in de buurt te wonen heb ik ergfens op het forum gelezen.

En als ik er uit ben klop ik wel bij heligek aan:D

Hello
Ik zou zeker niet overstappen van een coaxiale helicopter naar een CP.
En zeker niet naar een Trex 450 die veel geld kost.Als je alles uptodate wil hebben ben je een pak geld kwijt,en dan komen de stukken.Crashen ga je zowiezo doen,of je moest een natuurtalent zijn.
De Walkera Ufly"s wordt op vele forums toch aanbevolen als DE FP die het best geschikt is om de overstap te maken naar CP.Kost niet veel,stukken ook niet en met wat wind best wel mee te vliegen .Je leert er toch al tenminste hoe dat er gestuurd wordt en hoe in nood situatie te reageren zonder dat er een echt gevaarlijk ding(CP 450 in onervaren handen)op je af komt.
Allee,dat is maar mijn bescheiden mening hoor.;)
Veel succes
Gr Raymond

Hmmm

Als ik de topicstarter zo eens bemerk denk ik dat een club geen slecht idee is..

Een club is niet de duivel...
Er is (meestal) veel kennis aanwezig, en ze kunnen meteen alle ins en outs doorgeven
Lesgeven gaat ook makkelijker, en ze kunnen aangeven welke zender etc het makkelijkst zijn.
controleren van een heli is makkelijker, en men kan je tijdens de bouw misschien ook wat vertellen

Zelf ben ik pas naar een club gegaan toen ik mijn 600 had..
Ik kwam erachter dat mijn normale vliegruimte (op mijn werk) gewoon te klein was voor de 600. Op een vliegclub hebben ze gewoon de ruimte om te vliegen, en ik heb daar weer een aantal nieuwe trucjes bijgeleerd :mrgreen:

Back