AeroCat Fast Pusher

65 $... Hmmmm, gisteren besteld en betaald, (paypal en er kwamen géén "shipping and handling costs" bij, lijkt me evenzeer onwaarschijnlijk, maar we zullen wel nieuws krijgen/ontvangen. vooralsnog geen reactie op de "verkeerde" (lees zonder verzendingskosten) betaling gekregen.

Ik ben zeer benieuwd, als ze er inderdaad een slordige 55 euro bijlappen voor wat Thaise postzegels, dan neem ik wel lekker genoegen met een paypal-refund :|

Ik hou je (of jullie) op de hoogte.

Goed nieuws... hobby-lobby komt op kort termijn met het volgende ''betaalbare'' model. Staat wel in de catalogus maar nog niet op internet :

boat0pt.jpg

:)

Kwamen die ook maar met "betaalbare" shippingcosts en "betaalbare" douane. :P Dan hadden we dr wat aan.

Noah zei:
Goed nieuws... hobby-lobby komt op kort termijn met het volgende ''betaalbare'' model. Staat wel in de catalogus maar nog niet op internet :

De catalogus van Protech 2006, blz 12 en 13 toont ook zoiets...

Staat NIET op de protech site, wel via Duitsland al te zien op't web...

64081_400.jpg

http://www.der-schweighofer.at/web/...=6&PHPSESSID=7ada5e7d5a9c8279ed6118288a997126

Als je dit toestel vergelijkt met dat van hobby-lobby, dan kom je tot de vaststelling dat de maten en gewichten "toevallig" 8O gelijk zijn, net als de contouren en de bouwwijze....

Gaan er dus meer komen :) die protech is 9/6 beschikbaar.

Alleen... erhmm 1030 g ?!?!?!?
voor 91cm ?

Ik heb Hangar.nl even een mailtje gestuurd aangezien die dealer is van Protech.. hoop spoedig meer te horen. :)

Damn, die is dan wel gehoorlijk zwaar. :? Moet je zoiets gaan remmen met een flaperon functie?

En dr staat ook iets dat je alle 4 de functies hebt (ele, ail, thr, en RUDDER), Waar zit die rudder dan?

Volgens mij klopt er geen drol van die technische data. :lol:

Lijkt me ook sterk..

Standaard toegewezen motortje : MEGAX BRUSHLESS MOTOR, MB28-3512 BY PROTECH.

VERY HIGH QUALITY BRUSHLESS MOTOR, 400 SIZE 12 WIND, RPM/V: 2700, VOLTAGE: 6-12V, SHAFT DIAMETER:4MM, BUILT IN HEAT SINK, WEIGHT: 98 GRAMS, MAX EFFICIENCY AT 25 AMPS, MAX CURRENT: 35 AMPS, MAX POWER:230 WATTS.

230 watt.. standaard.. oh dan kan mijn 250 watt er ook wel in :)

Twinjet van 91 cm is ook 1000-1100 gram vliegklaar...
www.multiplex-rc.de
Voor een snel kistje een acceptabel vlieggewicht hoor, minder is natuurlijk altijd leuker naar mijn smaak.
Nog groter snelheidsbereik ;)

Maar met een mixje van de HarpyeCat en AeroCat heb je ook zoiets, maar dan lichter en voor minder geld....

Dat is waar Pjotrrr.

Maar dit ARF kitje staat toch wel erg mooi aan mijn muur ;) en het afstoffen doen we dan wel op het veld.

Iemand ervaring met kwaliteit van Protech spul?

Rafgol :

denk dat deze voor jou was bestemd :

>
>Thank you for contacting BinGunl. We apologize for the delay in
>responding to your service request.
>
>The costs of shippingis 60$us and handling is 5$us by EMS (~7-10
>days) the Netherlands
>now i received the money for the product in May 11, 2006 Amount $37.5 but
>the money for shippingis/handling Amount 65$us is does not receiver
if u send the money Complete i will send the product immediately .
>
>If you have any further questions, please feel free to contact us again.
>
>Sincerely,
>chiowchar vangun
>maneger bingun.com
>BinGun Compan

Nou, tekening ligt al een tijdje klaar met dank aan Prop-er en aan Noah :D
Niek komt vanavond met een plaatje geel en een plaatje blaauw 6mm depron.
Zal van de week (???) aan een bouwverslagje beginnen van dit snelle tussendoor modelleke...

Pjotrrr zei:
Nou, tekening ligt al een tijdje klaar met dank aan Prop-er en aan Noah :D
Niek komt vanavond met een plaatje geel en een plaatje blaauw 6mm depron.
Zal van de week (???) aan een bouwverslagje beginnen van dit snelle tussendoor modelleke...

Ik ga hem op de voet volgen, wil je nadien ook een filmpje maken tot wat dit vliegtuigje in staat is, dan kan ik nog zien of ik het misschien ook ga bouwen.

Yo Noah, heb eindelijk nieuws van Thailand...

"i reply you in peekhof@xs4all.nl 2 time but i does not have your mail i look forwort to seeing your mail"

Dus hij heeft ons 2 gewoon even gemengd.....

Ik heb wat van mijne Vlaamse neus gemaakt, en hij heeft dan de verzendkosten van 65 $ laten zakken naar 45 $. Ik heb afgezien van de aankoop... hij gaat me tenslotte voor het gestorte geld een lipo bat opsturen. :roll:

Dus, Noah, als jij een "free lipo cell" in je brievenbus vindt, gelieve me dan even te tippen; dat is dan de lipo die voor mij bestemd is.

@ allen, niet direkt handelen met deze Thaise jongen... :hammer:

Even een heel gek vraagje aangaande deze modellen:

Ik heb dit model momenteel startklaar liggen, maar zit een beetje met de manier van opgooien!
Hoe ik het ook probeer, volgens mij komt er een zeer snel draaiend stuk plastic in de buurt van mijn vingers als ik hem de lucht in gooi.

Heeft iemend een tip voor het veilig opgooien zonder dat ik krassen op mijn knokkels maak??

gewoon niet nawijzen zoals je bij een bal doet , maar je arm door laten zwaaien naar onder, en gelijk de knuppel weer vastpakken?

Back