S solex 7 nov 2004 #21 He Piethoofd : DAT schreef ik toch ook ? Buitenzijde romp van turnvin is toch rechts, bij rechtervin, en buitenzijde romp van turnvin links, bij linkervin. Denk dat je me gewoon ff verkeerd begreep. Gerwin
He Piethoofd : DAT schreef ik toch ook ? Buitenzijde romp van turnvin is toch rechts, bij rechtervin, en buitenzijde romp van turnvin links, bij linkervin. Denk dat je me gewoon ff verkeerd begreep. Gerwin
P piethoofd Guest 7 nov 2004 #22 solex zei: He Piethoofd : DAT schreef ik toch ook ? Buitenzijde romp van turnvin is toch rechts, bij rechtervin, en buitenzijde romp van turnvin links, bij linkervin. Denk dat je me gewoon ff verkeerd begreep. Gerwin Klik om te vergroten... Ik begreep je inderdaad verkeerd oeps 1 voordeel: Nu weet iedereen ook gelijk waarom het gedaan wordt mzzl, SimoN
solex zei: He Piethoofd : DAT schreef ik toch ook ? Buitenzijde romp van turnvin is toch rechts, bij rechtervin, en buitenzijde romp van turnvin links, bij linkervin. Denk dat je me gewoon ff verkeerd begreep. Gerwin Klik om te vergroten... Ik begreep je inderdaad verkeerd oeps 1 voordeel: Nu weet iedereen ook gelijk waarom het gedaan wordt mzzl, SimoN
S solex 21 nov 2004 #24 VLIJMSCHERP AAN VOORKANT , EN SCHERPE HOEKEN(!) AAN ACHTERKANT. WIGVORMIG Gerwin[/u]