Aerofly Pro Deluxe CONTROLS

• Topicstarter Topicstarter Robbov8
  • Startdatum Startdatum
R

Robbov8

Guest
hallo,

ik denk ik vraag het even aan de ervaren vliegers die al een tijdje met aerofly pro deluxe vliegen, ik heb dus pas geleden mijn sim nieuw in de winkel gekocht, met als zender de standaart gamecommander, en nou vraag ik me het volgende af..........
zou iemand aub voor mij een screenshot kenne maken van zijn controls op welke canalen alles moet, want ik kom er gewoon totaal niet uit bv het hele 3d vliegen doet het niet bij mij.......

alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite !!!:D

groetjes rob.

Wat bedoel je met 'het hele 3d vliegen doet het niet bij mij' ?

3D vliegen is neit iets wat je controller of je computer doet he.. dat moet je zelf doen. En dat is niet zo makkelijk als je denkt, begin eerst maar eens met gewoon vliegen!

Hoe je e.e.a. in moet stellen mbt. de sticks, hangt ook van je eigen voorkeur af. Er zijn verscheidene 'stickmodes'.

De beste tip op dat vlak is.. als je later bij een club wilt gaan vliegen, vraag even op de club wat de instructeurs daar het meest gebruiken.

Ik vlieg zelf wat ze bij ons 'single stick' noemen met geduwd gas. Dus op de linkerstick gas en rudder, op de rechterstick rol en hoogte. Een andere populaire stickmode is wat ze bij ons 'split stick' noemen, ofetwel gas en rol rechts, rudder en hoogte links.

Zo zijn er 4 modi, zoek op dit forum even op 'stickmode' en je vind al veel voorbeelden.

vliegen kan ik wel maar vroeg gewoon naar de perfecte control settings voor de simulator dus een screenshot ik wacht het wel even af van mensen die ook afpd hebben. nog bedankt voor de reactie

Ik heb AFPD. Er bestaan geen 'perfecte control settings'. Dat hangt van jouw vliegstijl af, je persoonlijke voorkeur, wat gevoelsmatig voor jou beter is en, last but not least, het toestel waar je mee vliegt.

Maar goed.. er zal straks vast iemand komen die zijn instellingen 'perfect' vind en een screenshot voor je post. Neem het over en zie dat 'het hele 3D gebeuren' nog geen klap beter gaat.

Back