aerofy pro deluxe vliegtuigen downloaden

Dag Ralph,dat is volkomen normaal. Dat gebeurt mij ook,dan heb je eens een model waar je al ikweetniethoelang op zoek naar bent,en dan doet hij het niet! Echt balen is dat dan.

Ik heb dat ook eens gehad, maar als ik dan met kladblok het TMD bestandje open het versienummer veranderde dan heb je kans dat hij het wel doet.

Groeten,
Jeroen

Zeg mannen,

als je nou eerst eens de zoek-functie van het forum gebruikt en zoekt op Areofly, AFPD of iets dergelijks. Of kijk gewoon even onder modelbouw software en blader eens door de diverse topics :rolleyes:

Hier is al zoveel over geschreven ... heus, ook jouw vraag staat erbij !

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
Zoals jeroen aangeeft is dit simpel te verhelpen.
In het .tmd bestand zal zoiets als dit aantreffen:
Code:
// aerofly professional --------------------------------------------------------
//
// file:    airbus_A380_Garuda.tmd
// version: 1.8.0.9
//
// type:    17
// lock:    0
//
//

je moet daar de versie veranderen naar de versie die jij hebt.(die kan je zien in main-scherm in de rechterboven hoek) Als het dan niet werkt moet je niet verder zoeken, dan is het gewoon zo.

Grtz Matanza

Zoals jeroen aangeeft is dit simpel te verhelpen.
In het .tmd bestand zal zoiets als dit aantreffen:
Code:
// aerofly professional --------------------------------------------------------
//
// file:    airbus_A380_Garuda.tmd
// version: 1.8.0.9
//
// type:    17
// lock:    0
//
//

je moet daar de versie veranderen naar de versie die jij hebt.(die kan je zien in main-scherm in de rechterboven hoek) Als het dan niet werkt moet je niet verder zoeken, dan is het gewoon zo.

Grtz Matanza

ik kan de .tmd niet openen

gr ralph

Open in kladblok. => rechts klikken =>openen met.
Als dat niet tussen het lijstje staat. => SHIFT +rechts klikken => openen met.

Grtz Matanza

Raar ... In kladblok geopend ?
Anders moet je eens bij de eigenschappen kijken ( rechts klikken => eigenschappen )
en daar kijken wat aangevinkt staat. (kenmerken)
Alles uitvinken en nog eens proberen dan.

Anders geef je even de link van het toestel, dan kijk ik eens of dat er probleme zijn met het bestand zelf.

Grtz Matanza

Ik open de map en dan het tmd. bestand en kopieër dan alles naar kladblok en verander de versie en daarna lukt het niet meer.

Hoi

Als je een MD 11 of een C17 globemaster vindt die werkt mag je altijd iets laten weten. Zelfs een 737 en een avro 146 zou leuk zijn.:)

Thx
Mvg
Geert

F4U Corsair voor Aerofly

Wie o wie kan mij helpen aan een F4U voor Aerofly... ik ben al ik weet niet hoe lang opzoek naar dit model, maar zal ongetwijfeld iets niet goed doen... Ik krijg dat ding niet gevonden.

Groeten,

Frans

Hoi Frans,

op onderstaande site staat er eentje halverwege de pagina.

Klikkerdeklik hier maar even.

Nu wordt het wachten op je pakketje ies aangenamer :D

Grtz,
Menno

Menno,
Klasse... heb hem net gedowload.. ga ze zo even op de laptop zetten... daar hen ik AFPD op staan...
Ja wordt steeds leuker... ik zal een uitgebreid verslag met foto's posten op mijn F4U draadje... Misschien dat dit net zo lange draad wordt als die van mijn HB KII helicopter.
Nu maar afwachten wanneer ze komt... ze zit al in de verpakking ha ha :lol:

Groeten,

frans

hier staan ook zat op: Willkommen auf R/C - Sim en dan naar downloads->ipacs->AFPD
ik heb net een paar scenes gedownload alleen die werken niet , dan krijg ik gewoon zwart beeld , kan ik dat ook op de manier van jeroen oplossen?

mike

Back