Zeg maar nee, dan krijg.... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee sorry zegt me helemaal nixkijk nou toch eens wat ik op ouderzone lees ;-)
The 'Tinker' has the ability to hold a very tight turn, particularly to the left, without losing height provided that some up elevator can also be introduced..."
Doet me toch ergens aan denken ;-)
Staat bij de Aeromodeller model genaamd Apprentice van David Boddington misschien bij sommige bekend.
Leuk met zo'n lief klein Coxje en electro met een speed 400 en loodzware ncad cellen..
Die 'rolroeren' had ik er met zwarte stift op getekend, maar m`n Apprentice had alleen hoogte- en richtingroer besturing.
Ik had er eerst een COX .020 PeeWee op staan, dat vloog leuk!
Heb later twee rondhoutjes als motorsteun gemaakt (te zien op de foto) voor een.... electro motor.... jaja, vroeger wel mee geëxperimenteerd
Alleen werkte dat niet echt, daarna alleen nog brandstof gevlogen
Groeten, Ramses
.
Was jij ook zo verbaasd dat het, in tegenstelling tot alle griezelverhalen, helemaal niet zo moeilijk bleek?Was toentertijd nog niet lid van een vliegclub, gewoon (zelf leren) vliegen in een weiland om de hoek.
Ik probeer de boodschap in dit bericht te ontleden maar het lukt me nog niet helemaal. Dus hierbij een herformulering van wat ik denk dat er staat: omdat ik zelf met een enorm talent gezegend ben had ik geen enkele moeite met vliegen, en beheerste ik het vliegtuig al volledig bij de eerste vlucht. Pas toen ik mijn kennis en kunde aan anderen over probeerde te brengen ontdekte ik dat niet iedereen zoveel talent en vliegvaardigheid had………Was jij ook zo verbaasd dat het, in tegenstelling tot alle griezelverhalen, helemaal niet zo moeilijk bleek?
Toen ik (veel) later zelf instructie gaf, snapte ik eindelijkwaar die verhalen vandaan kwamen....
![]()
Inderdaad, daar komt het wel op neer.Ik probeer de boodschap in dit bericht te ontleden maar het lukt me nog niet helemaal. Dus hierbij een herformulering van wat ik denk dat er staat: omdat ik zelf met een enorm talent gezegend ben had ik geen enkele moeite met vliegen, en beheerste ik het vliegtuig al volledig bij de eerste vlucht. Pas toen ik mijn kennis en kunde aan anderen over probeerde te brengen ontdekte ik dat niet iedereen zoveel talent en vliegvaardigheid had………![]()
Net nog maar weer wat Aeromodeller spul gedownload.
En een interview met de nieuwe editor op youtube beluistert blijft een leuk blad met leuk spul.
Is NL dan niet echt een Aeromodeller land?