Zo ik ga morgen weer eens naar het veld na een paar maanden afwezigheid. :neutral:.
Ben erg aan het reizen geweest voor mijn werk en heb het enorm druk gehad. En als je dan een keer thuis bent en zondag is de enige vrije dag van de week dan wil je niet om 8 uur je bed uit. Tenminste dat is bij mij het geval.
Moet ook nog even de koppeling van de Trex fixen maar het vliegen met de Calmato gaat al redelijk soepel al is de landing soms wat onstuimig.
De MCD staat nog steeds met pech. Die had na een keer of 6 rijden ineens een tandwiel door de diff behuizing achter. Echt dat ding is lomp ontworpen en veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Waarschijnlijk in 2009 terug overplaatsing naar Europa en dan gaat die mooi de verkoop in. Misschien dat ik dan wel eerst dat difje fix wat gebroken spul verkoopt niet zo lekker. Ook al heb ik hem goed behandeld.
Verder heb ik besloten de mustang even in de hangar te houden.. wil het mechanische bagger landingsgestel aanpassen naar een pneumatische omdat er nogal eens een pootje schijnt te blijven hangen. Echt weer amerikaanse top techniek die landingspoten. Als dat gefixt is ga ik hem in Europa wel de luchtdoop geven wanneer ik ondertussen ook van Calmato op een laagdekkertje ben overgestapt.
Verder alles zijn gangetje hier. En bedankt voor de vele PM`s!
Geen zorgen alles gaat hier super. 
Ben erg aan het reizen geweest voor mijn werk en heb het enorm druk gehad. En als je dan een keer thuis bent en zondag is de enige vrije dag van de week dan wil je niet om 8 uur je bed uit. Tenminste dat is bij mij het geval.
Moet ook nog even de koppeling van de Trex fixen maar het vliegen met de Calmato gaat al redelijk soepel al is de landing soms wat onstuimig.

De MCD staat nog steeds met pech. Die had na een keer of 6 rijden ineens een tandwiel door de diff behuizing achter. Echt dat ding is lomp ontworpen en veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Waarschijnlijk in 2009 terug overplaatsing naar Europa en dan gaat die mooi de verkoop in. Misschien dat ik dan wel eerst dat difje fix wat gebroken spul verkoopt niet zo lekker. Ook al heb ik hem goed behandeld.
Verder heb ik besloten de mustang even in de hangar te houden.. wil het mechanische bagger landingsgestel aanpassen naar een pneumatische omdat er nogal eens een pootje schijnt te blijven hangen. Echt weer amerikaanse top techniek die landingspoten. Als dat gefixt is ga ik hem in Europa wel de luchtdoop geven wanneer ik ondertussen ook van Calmato op een laagdekkertje ben overgestapt.
Verder alles zijn gangetje hier. En bedankt voor de vele PM`s!

