Aeroscouts Iddergem (BE) 13-14 Aug

Ben net even langsgeweest samen met Racer van het forum.

Erg indrukwekkend allemaal. Vooral de turbines zijn echt wel prachtig om te zien.

Wel opvallend, alle vliegtuigpiloten maken gebruik van Futuba zenders? Heb geen enkele met een Spektrum DX8 kunnen betrappen.
Gaan vliegtuigpiloten meestal voor futuba of is dit gewoon toeval?

Wel spijtig dat we geen heli's gezien hebben. 1 enkele T-rex 700 maar deze heeft het luchtruim helaas niet onveilig gemaakt.

Hallo,

ik was er ook als piloot. :-)

Het is idd zo dat Futaba erg in is bij vele piloten.
Het is idd zo dat ik bijna geen enkele Spektrum DX6, 7 of 8 heb ontdekt.
Maar wat ik wel gezien heb, is dat er best veel toestellen met Spektrum zijn uitgerust en dan eigenlijk de eigen "oude" zender werd omgebouwd naar Spektrum. Je ziet het dus enkel als je de zender opendoet of in het vliegtuig kijkt.

Groetjes,

Davy

Ik heb 2 keer een dx7 gezien en dat was het zo ongeveer, rest idd bijna allemaal futaba.

MrBean breng je volgend jaar die SR-71 mee ? :-)

Ik was er ook (zondag), vooral die kerel met de F-15 en die andere met Turboprop was nice (als jij dat nu bent sta ik natuurlijk voor aap :P)

Vond het wel straf dat die F-15 geen ailerons had, gewoon 2 elevons die alle bewegingen voor hun rekening namen.

Heb wat foto's, zal zien dat ik er een paar kan posten.

Thierry,

De SR-71a staat al een tijdje te koop. Met een beetje kans neem ik hem mee naar Willebroek om voor te vliegen voor een kandidaat koper. Met een beetje geluk is hij daarna verkocht.

Nee, jammer genoeg heb ik noch die F15 noch die turbo prop... :-) Ik was wel die met die snelle Funjet met turbine... :-)

Ik kijk uit naar de foto's !

In tussentijd heb ik ook 2 van de 3 gemaakt filmpjes van op mijn Quadcopter geupload naar Youtube. De 3de volgt gauw.

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
En ook het derde filmpje is online. Deze is gemaakt op zondag op de echte show.

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
hehe, dan heb ik jou ook op de foto, net toen je je drone in de lucht ging sturen.
Ben jij trouwens een jaar of twee geleden ook niet naar een Fly-inn geweest in geraardsbergen ? Ik denk je daar al gezien te hebben.

Heb helaas slechts een paar foto's.. al die die mijn vader genomen heeft zijn mislukt lol

image001.jpg

image002.jpg

image003.jpg

image004.jpg

image005.jpg

image006.jpg

image007.jpg

Had het filmpje zelf gevonden op Youtube. Was eens gaan zoeken op 'aeroscouts' omdat ik idd een quad zag filmen met zo'n GoPro HD camera.

Op het 3de filmpje zie ik mezelf wel eens verschijnen af en toe :)

Heb zeker en vast genoten van de prachtige filmpjes! Zag me zelf ook staan naast Tim op de laatste film!!
Zo een quadcopter is prima voor het maken van filmpjes,heb er zelf ook eentje (Gaui 330X-S) ;-)

Back