Aerotronic.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een maand geleden heb ik een online bestelling geplaatst bij bovenstaande, en betaald natuurlijk.

Tot op heden niets ontvangen. Ook geen reactie op mail, zowel via hun online formulier ingevuld, als via info@aerotronic.nl

Heeft iemand meer info? Of ben ik men geld gewoon kwijt?:rolleyes:

[mod]Geen winkelbespreking! Hooguit kan iemand aangeven of er iets met de winkel aan de hand is (brand, vakantie of iets dergelijks)

Bij andere reacties gaat het meteen op slot

Martin[/mod]

Ik had iets gehoord van dat 'ie gewoon heel erg achterliep met de bestellingen of zoiets, maar het lijkt me vreemd dat je je geld kwijt zou zijn. Heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.

Toen ik nog met de Belt CP vloog bestelde ik ook geregeld onderdelen bij Aerotronic, de levering verliep altijd prima. Ik zou inderdaad even bellen, kan me ook niet voorstellen dat je je geld kwijt zou zijn.

Nog steeds niets ontvangen, en zijn mailbox is blijkbaar volgelopen aangezien ik melding van provider kreeg!

Opletten met daar nog bestellingen te plaatsen!

Dit is alvast voor mij de druppel, heli en toestanden gaan weg. Dat het geld kost aan wisselstukken, tot daar aan toe, maar bestellen, betalen en je geld gewoon achterhouden, dat gaat mij te ver! En dat hij het druk heeft? Dat hij dan zijn site offline haalt hé....

Sorry, ben echt verbolgen.

Zelf 9 maart nog onderdelen besteld bij aerotronic en een paar dagen later gewoon ontvangen. Ik weet niet wat er evt mis is en kan me je reactie goed voorstellen.
Volgens mij zijn er toch veel (heli) webshops die gerunt worden door mensen die dat naast hun reguliere baan doen. Als je dan wat succes hebt en veel orders krijgt zal het vast lastig zijn om alles juist af te handelen, maar evengoed wel slordig om niets te laten horen of op de site te zetten.
Jammer dat winkelbespreking (of iets als een shopreview) verder niet is toegestaan.

Hoi,

op de site staan z'n contactgegevens toch gewoon ?

Ik zou 'm even bellen:
AeroTronic.nl
Provincialeweg 7
9862 PA Sebaldeburen
Nederland
T: 085 8 77 33 77 (Door de week van 21-22 uur bereikbaar, zaterdag van 11-20 uur)

Zo te zien is dit inderdaad een webshop van iemand die het naast z'n baan doet, gezien de openingstijden ;)

Grtz,
Menno

Aerotronic is een aardige jongen die verkoopt vanaf zijn slaapkamer / schuur bij zijn ouders.

Als je het niet vertrouwt kan je er altijd langs gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat hij plotseling de boel loopt te bedonderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back