(Af)Bouwverslag Top Flight Spitfire MK IX

Oke dan, speciaal voor jou ;)

Tijdens het bouwen en praten moet er ook wat gedronken worden natuurlijk. Al dat geschuur geeft je een droge bek :mrgreen:

Foto-GRUJUIZW-G.jpg

Volgens mij ongeveer schaal 1/7

Mooie kist! Blijf `t volgen,
Groeten, Ramses

Ik zal er weer eens verder mee gaan ja. Hij bouwt zichzelf niet ben ik achter gekomen :)

Een tip voor je bus G4; bewaar 'm op z'n kop. Die dop sluit voldoende af daarvoor en zeker als ie wat langer staat vormt zich er een laagje op.. op die manier heb je geen last van dat laagje.

Om het mooi en licht te krijgen, is het beter om te lakken, schuren, lakken,schuren, enzovoort.. ook al omdat G4 zo snoeihard uithard. Maar goed, dit werkt uiteraard ook wel, wordt alleen wat zwaarder.

Voor het aanbrengen zou ik geen kwast gebruiken, maar een foam rollertje, heb je mss ok wel gedaan. Ophouden voordat het foam begint op te lossen, óók dat is uiteindelijk niet G-4 bestendig :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Een tip voor je bus G4; bewaar 'm op z'n kop. Die dop sluit voldoende af daarvoor en zeker als ie wat langer staat vormt zich er een laagje op.. op die manier heb je geen last van dat laagje.
Die bus gaat zo lang staan dat zelfs op z'n kop alles nog uithard. :rolling:

ik heb geen flaps op mijn spit
de mijne is een reeves met schuim vleugol
zit nog te denken dat is te veranderen

Hallo Martin,

Heb net de TF bouwdoos gekocht en ga binnenkort met bouwen beginnen. Leuk om jouw spit (in 2010 ;-) te zien! Ben erg benieuwd naar t uiteindelijke resultaat en je vliegervaringen. Kun je die nog es laten weten?

Vr groet, Marc

Hoi Marc,

De bouw ligt al even stil. Als je snel bent ben je eerder klaar dan ik, als je langzaam bent misschien ook wel :)

Maar ik moet er inderdaad weer even mee verder. Zo schiet het niet op. Ik heb het voornemen om deze winter weer verder te gaan met de bouw. Het is nog wel wat werk maar hij hoeft nu nog niet af.

Ik ga je in ieder geval volgen met je bouwverslag.

Back