Ik weet niet, maar ik heb mij nog nooit gesneden aan een scheermesje.
Nog nooit geschoren?
zelfs niet voor mevrouw woofer?
zou wel een verdieping in je relatie kunnen zijn..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet, maar ik heb mij nog nooit gesneden aan een scheermesje.
Is dit de Perikelen van WdeW deel III?
Dit is GJ zijn topic
Topicstarter kan best veel vragen aan de mods..
wat dan meestal ook wordt uitgevoerd.
Als niet TS ligt dat natuurlijk wat anders..
Al is het zowieso niet handig om de oude koeien en reeds besproken zaken opnieuw te gaan bespreken.
Nog nooit geschoren?
zelfs niet voor mevrouw woofer?
zou wel een verdieping in je relatie kunnen zijn..
![]()
Al is het zowieso niet handig om de oude koeien en reeds besproken zaken opnieuw te gaan bespreken.
...
Ik had hem al af gehad....GJ
Dus word dit geen Perikelen maar de vorderingen aan de Venture.
Het duurt wel lang.
Ik had hem al af gehad....
Morgen rij ik nog even bij Wil langs (2000 km in een week rijden) om wat standoffs en bouten af te gooien, dan kan de motor gemonteerd worden.
GJ
Moet je gewoon even ergens in het dorp vragen of ze iemand kennen die jou kan helpen met blasen.![]()
Hoe staat het eigenlijk met de blue angel ??
2e hands of een imitatieontvanger?Stagnatie.
De TurnLeft moet met gezwinde spoed afgebouwd worden.
De Venture zal even moeten wachten. Nou wacht hij al een paar jaar, dus een paar dagen zal hij niet heel erg vinden.
Voor de insiders.
Tijdens de maiden van de groene Speeder was er een paar seconden geen contact met het toestel. De instructeur kon hem nog net redden.
Daarna heb ik zelf ook een paar keer vreemde capriolen uitgehaald. Dat was eigenlijk wel raar. Want de ene keer ging een bocht soepel
en de volgende keer lag hij ineens op zijn kop en ging een andere kant uit. Ik dacht steeds een stuurfout gemaakt te hebben.
Sommigen voelen hem al aankomen: hij is gecrashed. Ik kon hem niet meer houden in een rustige bocht.
Toch maar stoppen met deze 2e hands ontvanger. Verkeerde zuinigheid.
Toch meer kans dat het een servo is, defect of gewoon slecht contact.
Bij het uitvallen van het signaal gaat de ontvanger in fail save en als deze goed is afgesteld vliegt je kist rechtuit.
Tja...... daarom is het handig om 2 toestellen mee te nemen naar t veld.Wat ik eerlijk gezegd echt niet begrijp is dat als een instructeur met een model vliegt en storing constateerd dat je dan gewoon door gaat met vliegen. Dat is echt vragen om een crash.
Zelf heb ik ook wel eens iets vreemds gemerkt tijdens een vlucht. Op de grond alles normaal, heel mooi weer, toch eerst naar huis om alles te controleren.
Wat bleek, een goedkope chinese servo die ik gebruikte als test werd bloedheet. Gevolg was dat deze de ontvangeraccu spanning naar beneden trok waardoor dus de storing ontstond. (Ontvanger gaat uit en start opnieuw op)
Als ik dus had doorgevlogen was dat vrijwel zeker een crash geworden.
Stukje veiligheid, constateer je iets wat niet goed is, eerst goed controleren en daarna pas weer vliegen.
Dit soort crashes zijn echt niet nodig.
Grt,
Arnoud.