Afbouw verslag 2,10m Katana

zo vandaag een klein beetje eraan gedaan.

servo's zitten op hun plek, en meteen getest.

kevin

Laatst bewerkt door een moderator:
hier wat foto's van gisteren.

romp op de tafel
ipvzav.jpg

epoxy
2iu7t01.jpg

ik aan het werk:P
2qn9sg0.jpg

zo alles mooi bij de kerstboom en laten drogen.
scdnp1.jpg

dat was het dan van gisteren. er zitten nu in het hoogte richting en vleugels de scharnieren(niet de bewegende delen) vandaag wil ik gaan beginnen met de bewegende delen(roeren).

kevin

Goede bezig Kevin, leuk zo onder de boom, hahaha.

Tipje, koop een doosje Pringels, eet die leeg en bewaar de dop. Maak die goed vetvrij etc en mix daar je epoxy in (doe ik altijd). Mengt die beter op als op een stukje hout. En die dop is flexibel zodat je meestal de extra lijm er later makkelijk uit kunt breken, kun je hem nog een keer gebruiken.

@ Clubgenoot, nee helaas niks meer aan gedaan.

Voor de mensen de het willen weten. de katana is als mooi te vliegen met een 30cc motor dus is een 52cc motor een beetje overpowerd, dat vind ik dan ook totaal niet erg (:lol:)

ik heb niet ergens iets kunnen vind van dit toestel TOT NU. de zelfde kist als wat ik heb en ook nog eens de zelfde motor:D !WAT EEN POWER!

zo vandaag weer een beetje verder;) (ik heb zin gemaakt omdat het toch vies weer is)

vandaag het ik het roerhoorntje en stuurstangetje van de linker vleugel gemaakt.

ook meteen een vraag, is dit goed zo?

2v7zddw.jpg

Ziet er netjes uit jongeman, carbon?

Kunt de uitslagen nog vergroten door een grote hevel op de servo te zetten. Nu staat de stuurstang bij volle uitslag schuin naar binnen toe. Dan zal het rechter zijn. Heb je van die alu armpjes voor. Heb ik ook op de Edge, werkt prima.

Nops, internet vanaf een wolkje in de hemel, hebben ze ook Wifi tegenwoordig :p.

Over het goed zijn van de aansturing zie mijn eerdere opmerking. Ziet er goed uit, maar door alles nu recht geplaatst te hebben ben je in je uitslagen beperkt, zie je ook op het filmpje. Die kunnen groter. Kijk eens op het forum hier naar meer foto's van aansturingen. Zie je vaak schuin naar buiten zitten. Dan is bij volle uitslag de hevel recht dus. Maar voor je alles opnieuw gaat doen eerst maar eens irl zien. Scheelt toch altijd weer he.

En Alex, ik hou ook van jou hoor :)

Laatst bewerkt:
Ziet er wel geinig uit, al is die 2x 2200mah wel wat overkill:) (de helft is genoeg)

Dat zou wel genoeg zijn ja:) (of bijv 2x 1200/1300, dat zijn meer gangbare maten)

Mee eens. Ter vergelijking. Op mijn edge met flink wat stuurwerk verbruik ik op 3 vluchten zo een kwart van de 2200 accu die erin zit. Dus 4400 zou veel te veel zijn.

haha nee nog lang niet klaar;) ik ga me er ook niet mee haasten want dan gaat het vast en zeker ergens iets fout, ik hoop wel dat hij in de zomer klaar is whaha moet lukken toch?

Kevin Veraart

zo geen foto's gemaakt maar wel een filmpje.

en natuurlijk slamfm op de achtergrond;)

is dit genoeg uitslag?

Back