Afbouw verslag GoldWing Extra 260 2.2m DL55

Voor het vliegen wacht ik wel ff tot zaterdag, ff dagje ofenen samen met Alexzzz voordat ik alleen ga experimenteren. Vorige keer moest ik toch wel ff slikken toen ik voor het eerst een 2.2m span wilde gaan landen...hehe

Vorige kist erg vervelend verloren op eerste dag, dus nu even risico's proberen te beperken en een beetje geduld opbrengen. Maar ik sta behoorlijk te popelen/stuiteren! hehe... Ik hoop echt dat het weer gaat meewerken dit weekend, dan ben ik er zeker tot zonsondergang...

En anders rij je toch even langs de pomp? :)

Ik hoop wel dat het aantal opgegeven mm regen wat meer op 1 plek gaat vallen. (en dan niet bij ons natuurlijk)
Als continue miezer over het hele land verspreid schiet natuurlijk niet echt op..

Als de wind binnen de limieten blijft (windkracht 5 voorspeld) dan ben ik ook van de partij. Kan ik gelijk met de grote jongens meekijken.

Inderdaad Peter, en die 80db discussie gaan we niet opnieuw voeren, zijn al genoeg topics over......

Ik ben morgenmiddag vrij vanaf 1 uur, dus we zullen er rond twee uur zijn, als Bas even op mij wilt wachten...
Wel een goed idee om op vrijdag te gaan, lekker rustig. Ik hoop dat het weer net zo blijft als nu!

Moeten jullie het geluid ook meten?

Ben nieuwsgierig wat zon DL55 met zon demper aan DB maakt.

80+? DB

Wat voor demper bedoel je? De meegeleverde standaard demper? Die heb ik namelijk nog geen eens geprobeerd, dat is ook niet echt een demper, die maakt een enorm kabaal en dondert ook nog eens uit elkaar na een aantal vluchten heb ik gelezen op meerdere forums...

hitec 5645MG X2

Vreemd, die zijn net zo zwaar als die van Roel.

Ik heb in Middelharnis vlak voor de maiden het CG uitgemeten, en met 60 gram lood in de staart was hij nog een tikje neuslastig in de lucht.....

Hier wat fotootjes van vandaag:)

roelzijnextra.JPG

roelzijnextra_2_.JPG

roelzijnextra_3_.JPG

roelzijnextra_4_.JPG

roelzijnextra_5_.JPG

roelzijnextra_7_.JPG

roelzijnextra_8_.JPG

roelzijnextra_9_.JPG

roelzijnextra_10_.JPG

roelzijnextra_11_.JPG

roelzijnextra_12_.JPG