Afbouwverslag GP Extra 330L 2.60 M

Hallo mannen.

Ik wil met mijn extra F3A X gaan vliegen.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het electirsh word of benzine.
De extra moet nog gefolied worden. Ook moet er nog veel aan geschuurt worden. Ik zal hier zo af en toe een paar foto s plaatsen.
Wat zouden julie doen , .. benzine.. VS ..electro.. ?

Grt.

en waarom zou je er een zware 85 boxer opzetten ?

voor electro zou ik met dit model niet kiezen, daar zou een veel lichtere kist meer geschikt zijn.

Goedkoop/simpel?
612$ DL-100 100cc Petrol Twin Engine for Radio Control Aeroplane - Gas/Petrol Powered Engines & Accessories
Net weight:2580g; Gross weight:2950g

Als je denkt dat het met een DA85 kan heb je de servo´s die hij wil gebruiken nog niet gezien, 150g/stuk ofzo... :D :P

Leuk?
266$ 2X ZIPPY-H 5000mAh 6S1P 20-30C Lipoly Pack $133.90
140$ HXT 80-85-A 250Kv Brushless Outrunner (eq: 70-40) $139.95
110$ TURNIGY Sentilon100A HV 2-12S Speed Controller $109.99 Mss een fan erop monteren, 100-110 Amp gaat snel...
2,8(+)Kg voor de de setup, moet wel voor 3Kg gemonteerd kunnen zijn.

Als 10Kg lukt moet 400W/Kg wel gaan met die setup.

Ik wist het wel...

Laatst bewerkt:
Hij word electro

dit kleuren schema

extramediumzj3.jpg

De bovenste.

Deze motor

Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT 80-100-A 180Kv Brushless Outrunner (eq: 70-55) $149.95)

Grt.

ik heb die motor nog nieuw liggen voor zelf een project met een 2m60 extra die ik heb staan.

Heb echter besloten dit niet te doen.

ook een 200 amp jeti regelaar nieuw heb ik nog liggen.

Indien interesse hoor ik het wel.

Peter

Die motor heeft idd meer dan een 100A reg nodig, word gelijk een ander kostenplaatje, anders is het extra gewicht van de grotere motor nutteloos.

de regelaar mag overgenomen worden voor 230 euro en de motor voor 70 euro.

maakt een mooi rond bedrag samen.

ik hoor het wel.

Peter

klopt ik heb hem nu thuis staan.

hij staat nu even aan de kant, eerst nog even 2x frisch wilgas bouwen en nog een andere sleep/parakist.
daarna is deze weer aan de beurt.

Ik heb de kist half gesloopt en ben weer begonnen aan de opbouw. er zaten een aantal zaken in die me niet aanstonden en een aantal zaken die veilig vliegen onmogelijk maakten.

maar dat is verholpen en zodra ik weer plek heb gaat hij weer op de plank. Motor ligt al te wachten (3w75 of een DL100)

Back