Afbouwverslag Graupner Ju-52 "Tante Ju"

Ik gebruik -tot nog toe- gewone Humbrol enamel. Humbrol is echter voor zover ik weet failliet, maar Testors heeft ook goede verf in alle denkbare (RLM) kleuren.

Verder zou ik de 'schaalprops' zsm vervangen door gewone gunthers, veel minder Amperes en veel meer trekkracht.

Hoi allemaal,

na erg erg lang wachten is het toestel eindelijk klaar geraakt. Het toestel is nu ook gespoten. Enkel de stickers heb ik nog niet. Deze moet ik nog ergens zien te vinden op Internet en dan afdrukken op zulke printpapier.

Moest er iemand zijn die de stickers ergens weet te vinden op Internet, dan graag...Het zou voor de "Junkers Ju 52/3m g4e Flugkdo./Ln.Regt.(mot) Italy, July 1943" moeten zijn...

Hier de laatste foto's, klaar om in te vliegen !

normal_Ju-52_72.jpg

Groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

Dit weekend, op de vliegshow van Posterholt, was het zaterdagavond na de show zo'n mooi weer dat ik het niet kon laten om de Junkers in te vliegen.

En ik moet toegeven, het ding vliegt PRACHTIG. Hij is zelfs (als onderdekker) zeer stabiel en laat zich goed besturen in de lucht !

Nu nog de juiste stickers vinden en dan hebben we weer een mooi nieuw toestel ! Jippie...

Groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

na 4 vluchten in Wurselen, heb ik gemerkt dat het hout van de kit toch echt wel te oud is geworden. Het stuk hout waarin de "trekmoeren" zitten van de vleugel zijn ofwel helemaal verbogen ofwel gescheurd. Heb dus geluk dat het geen model is om mee te stunten, waardoor alles gelukkig goed is blijven hangen...

Ik ben echter nog steeds op zoek naar de juiste site met foto's of beelden die je kan afdrukken om als stickers te gebruiken op het model ...

Ik heb het web al afgezocht op "insignia", "insignes", "decals", "stickers", maar kan niet echt vinden wat ik zoek...

Is er iemand die toevallig een website weet of een plaats waar ik dit kan vinden of evt kan bestellen ?

Vriendelijke groeten,

Davy

Ha die Manfred,

ja, dit was nog een oud draadje.
Het toestel heeft ondertussen al heel wat vluchten er op zitten !
Is een leuk dingetje voor op een niet al te ruwe vliegdag...

Groetjes,

Davy

Back