afgaskonus los!! wie kan mij helpen

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
D

dean

Guest
vandaag de motor even in de Rookie gepast om de vector te gaan instaleren!

nu springt er een puntlasje los van de afgaskonus :(

waar kan ik dit zelf mee lassen of heeft er iemand een puntlas apparaat die mij vooruit wil helpen?

het is 1 van de 3 strips die naar het midden gaan.!

Gr erik

helemaal te gek:rolling:
thanks ;)

geef maar even een PB dan spreken we wat af.

Gr Erik

Ten eerst Frema hartelijk bedankt voor het verwelkomen van mij en mijn gezin ;) ( aardige moeder heb je :D)

in een 15 min had Martin het al voor elkaar en het zit weer als nieuw :rolling:

ben er erg blij mee, en een beetje verbaasd dat er toch nog mensen zijn die je zomaar uit het niets willen helpen. (zie je niet meer zo vaak)

Als ik in de toekomst iets voor je terug kan doen dan laat het maar weten ;)

p.s. Als je me laat weten wanneer je in deurne bent krijg je de eerst pint van mij :)

Gr. Erik

Geweldig die Martin, maar het is wel een Zeeuw dus die pint komt hij heus wel ophalen hihi.

Ma zonder dollen Martin wil altijd anderen helpen.

Martin waar kun je een temperatuursensor voor een KJ met Orbit ecu kopen, dit vraag ik namens Ger Klundert die nu in Duitsland zit en die van hem stuk is.

Gr Japiooooooooo

Geweldig die Martin, maar het is wel een Zeeuw dus die pint komt hij heus wel ophalen hihi.

Ma zonder dollen Martin wil altijd anderen helpen.

Martin waar kun je een temperatuursensor voor een KJ met Orbit ecu kopen, dit vraag ik namens Ger Klundert die nu in Duitsland zit en die van hem stuk is.

Gr Japiooooooooo

Hallo Jaap.

ik dacht dat de orbit ecu's niet meer verkocht werden ,maar weet het niet zeker hoor.
wat voor merk motor is het ,weet je dat?

dan zou mischien de temperatuur sensor kunnen werken van een fadec ,maar ook dat weet ik niet zeker.

is het dringend?

Mvg,

Martin.

Laatst bewerkt:
Ten eerst Frema hartelijk bedankt voor het verwelkomen van mij en mijn gezin ;) ( aardige moeder heb je :D)

in een 15 min had Martin het al voor elkaar en het zit weer als nieuw :rolling:

ben er erg blij mee, en een beetje verbaasd dat er toch nog mensen zijn die je zomaar uit het niets willen helpen. (zie je niet meer zo vaak)

Als ik in de toekomst iets voor je terug kan doen dan laat het maar weten ;)

p.s. Als je me laat weten wanneer je in deurne bent krijg je de eerst pint van mij :)

Gr. Erik

Erik ,die demo in Deurne is op 19 september,maar ik weet nog niet zeker dat ik daar ben.
mail me tegen die tijd.

Mvg,

Martin.

sensor

Hallo Jaap.

ik dacht dat de orbit ecu's niet meer verkocht werden ,maar weet het niet zeker hoor.
wat voor merk motor is het ,weet je dat?

dan zou mischien de temperatuur sensor kunnen werken van een fadec ,maar ook dat weet ik niet zeker.

is het dringend?

Mvg,

Martin.

De fadec temperatuur voeler is geschikt voor de Orbit.

Die temperatuursensor is inmiddels geregeld en de turbine heeft met succes gelopen op Rhiedt, dank voor jullie tips en aandacht.

Gr Japioooooooooo

Yep zal ik doen, de remaiden van de kangeroo ging helemaal toppie en die zelfbouw Kj draaide echt helemaal geweldig, heel wienig lawaai en hij ziet er super uit, degene die hem gemaakt heeft verdient een grote pluim .

Gr Japioooo

P/S wanneer zie ik je weer eens kerel?????????

mischien op jetpower?
maar weet niet zeker.

ben met verschillende projecten bezig .
Ze weten me ondertussen wel te vinden heb ik het idee.

Back