afpd doet niet goed met indoor vliegen

hallo mensen

ik heb een probleem met afpd
ik kan wel goed vliegen maar soms(best vaak) gaat hij schokkerig.
das lastig want dan is het niet echt realistisch meer.
bij het indoor landschap heeft hij maar 2,5 frames per seconde!!
weet iemand hoe ik sneller kan maken??? :( :(

alle grafische instellingen zo laag mogelijk zetten? Rook uit, lage resolutie, enz, enz.

Of natuurlijk een nieuwe compu kopen met een goede videokaart :D

Dit is niet altijd waar,

Ik heb div. flightsimulators geprobeerd, en had ook schokkerig beeld.

Mijn systeem: P4 3.2 Gig. 1.5 gig ram 128MB FX5600.
Drivers up to date, windows up to date, geen spyware, geen virrusen, confisgs getweakt...

en nog schokken.. ?

dan denk ik dat er ergens een compabiliteits probleem zit met sommige flightsimulators...

John

P4 ok, maar die Fx5600 steld niet veel voor met 3D spellen..

Mijn p3 met een ati 9250 doet t prima met afpd en de indoorhal.

En een snelle CPU op een "modderbord" met goedkope chips (SiS,VIA) en/of "langzaam" geheugen .... kunnen de snelheid aardig drukken .... en als de Pentium dan ook nog eens geen echte Pentium is maar een Celleron ... kost dat nog meer punten ..... :-(

Op een machientje dat in evenwicht is moet zelfs een FX-5600 kaartje beter presteren dan 2,5 FPS .....

Soms is Open/GL niet actief.
Ik heb pas geleden een betere kaart gekocht, maar kreeg Open/GL pas aan de praat toen ik de drivers van de vorige kaart allemaal verwijderd had. Zonder Open/GL deed hij het wel maar met een lage framerate.

heeeeel erg bedankt!!!

het werkt nu perfect.

ik heb bij het option menu geklooid en
ik had het met 1 minute al voor elkar

erg bedankt

mijn laptop heeft het indoor ook moeilijker ;) kwaliteit op medium en hij trekt het super op 1680x1050. indoor is wel 1 van de zwaarste omgevingen....

Ik had wel 1 gek ding gezien: Pc van mijn vader draait met een GF 6200. Fullscreen 1 fp/sec :( in een window 40fps..... ander merk GF 6200 erin en fullscreen ook netjes 40fps :) Merk kan dus uitmaken (waren dezelfde drivers!!!!!)

Niek zei:
Blijkbaar. Heb zelf een heel bescheiden Celeron PC'tje en een ATI Readon 9600 el-cheapo kaartje van 50E en die doet het op 1680*1050 met vertical sync altijd op 60fps (monitor frequentie) en zonder vertical sync tussen de 80-100fps. Verder alle opties aan.
Bij framerates van enkele frames/s met een redelijke computer moet er toch iets mis zijn met de drivers o.i.d.

Back