Afromini 32 alternatief voor Naze32 ?

Er zullen wel ontvangers zijn waarbij dat kan, maar zodra ik er één in de Frsky (D4R-II) plug werkt het niet meer, komt omdat ie op ppm staat. Misschien dat er wel een mogelijkheid is, maar ik heb de 9xr met frsky module en originele software. Niet helemaal ideaal voor dat soort experimenten dus.

Er zullen wel ontvangers zijn waarbij dat kan, maar zodra ik er één in de Frsky (D4R-II) plug werkt het niet meer, komt omdat ie op ppm staat. Misschien dat er wel een mogelijkheid is, maar ik heb de 9xr met frsky module en originele software. Niet helemaal ideaal voor dat soort experimenten dus.
Dank voor het delen van je ervaring, inderdaad vervelend dat die beeper er niet op kan. Volgens mij kun je met het FrSky telemetry display ook alarmen instellen. Extra display op je 9xr, maar het is iets..

Deze dus: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19969__frsky_fld_02_telemetry_display_screen.html

Bruce Simpson maakt het simpel:

De Afromini zal nu dus ook wel snel op backorder gaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij abusemarkt waren ze stock en vind niet erg om daar te bestellen vallen vrij snel binnen 7 dagen vaak en daar kunnen de chineesen echt iets van leren van jappaners :-)

Maar weet niet als je iets hebt om hem uit te proberen? Want ben eigenlijk alleen benieuwd hoe klein die is en als ik wat mee kan;)

Het is erg klien, beetje als nanowii, en kan je bijna net zoveel mee als de normale...
Moet eerst weer sparen hier voordat we weer zooi aanschaffen, wat voor de leuk of voor de test is.... ;)

Alhoewel er nog wel wat leuks gaat komen straks, wel een klein dingetje , en niet erg duur... We zullen afwachten,,,

Heb hem vandaag al binnen8) maar poeh wat is die klein.

Naze32 met de afromininaze32

2q39942.jpg

Zo vandaag even geknutseld naar dat ik hem werkend op de computer heb gehad.

10ok5ep.jpg

hou veel meer ruimte over omdat de Afromini tussen de platen past.

Moet toch zeggen dat hij goed bevalt enige nadeel is dat je hem vast moet lijmen.. anders kan hij nog wel eens loskomen. Heb hem vol vast gezet met hete lijm ziet er niet echt mooi uit maar werkt wel en de barometer gebruik ik toch niet..

Misschien is 3m dubbelzijdig tape ook wel handig voor de bevestiging, wordt ook veel gebruikt voor de fbl gyro's op heli's:
472941856_966.jpg

vind je in Nederland wel als 3m outdoor tape oid

Enige nadeel is tape gaat echt los laten in harde crash wat wel grappig is als je hete lijm op ledje doet licht de hele hete lijm op

Ik ontvet het oppervlak altijd even met wat ether (zo te koop bij iedere apotheek) als het dan ooit los moet moet ik het oppervlak echt even verwarmen met een föhn, anders krijg ik het er echt niet zomaar vanaf.

De tape is er in verschillende soorten, tijdelijk en permanent, die permanente is echt supersterk.

Klein probleempje .
Ik hebt een naze32 Arco flightcontroller rev5 .de witte .
Hebt alle pins erop gesoldeerd .
de bekabeling van de esc's aangesloten .
Nu wilde ik de kabels van de ontvanger aansluiten , maar ik hebt nu een probleem .
de stekkers van de ontvanger heeft 3 draden plus,signal en min .
maar de naze32 heeft maar 2 aansluitingen .
welke moet ik nu aansluiten ?

gr Wim

Back