afstellen blue arrow xl

• Topicstarter Topicstarter jvl
  • Startdatum Startdatum
J

jvl

Guest
hoi

ik heb een vraag heeft er iemand een goede tip voor het afstellen van de zender de bue arrow xl
eigenlijk moet deze heli vrijwel op een plek blijven hangen maar ik blijf maar bijsturen. en ook met het opstijgen vliegt meteen voor of achteruit.:confused:
alvast bedankt voor de reactie's

Het was vast niet je bedoeling om een apart topic te openen voor dezelfde heli als uit je andere topic, of wel? ;)

En afstellen doe je of met de trim-knoppen op je zender, of, als hij servo's heeft, door de stuurstangen langer of korter te maken.

Het was vast niet je bedoeling om een apart topic te openen voor dezelfde heli als uit je andere topic, of wel? ;)

En afstellen doe je of met de trim-knoppen op je zender, of, als hij servo's heeft, door de stuurstangen langer of korter te maken.

hoi

nee dat klopt maar ik ben net nieuw hier zoals je ziet.maar als ik het goed begrijp dan is het gewoon een beetje uitproberen met de trimmers op de zender.

hoi

nee dat klopt maar ik ben net nieuw hier zoals je ziet.maar als ik het goed begrijp dan is het gewoon een beetje uitproberen met de trimmers op de zender.

Dat is wel de makkelijkste manier. Lukt het daarmee ook niet, dan moeten we eens verder gaan kijken.

Back