Afstellen kyosho dbx 2.0

Hoe heeft die rc shop de sproeier kunnen afstellen zonder dat de motor loopt? Lukte het hun wel om te starten? Je had moeten vragen daar hoe ze het doen en dan hadden ze je het kunnen laten zien.

M.v.g. Mark

Hoe heeft die rc shop de sproeier kunnen afstellen zonder dat de motor loopt? Lukte het hun wel om te starten? Je had moeten vragen daar hoe ze het doen en dan hadden ze je het kunnen laten zien.

M.v.g. Mark
Ze hebben hem op de standaard afstelling gezet en dat was drie slagen

Wat een stelletje prutsers.
Ze hadden hem gewoon in jouw bijzijn moeten starten.
Nu ben je nog geen steek verder..

Nieuw motortje kan altijd nog... ;)

Laatst bewerkt:
Als je niet weet wat het is kun je ook niet zeggen dat je geen nieuwe motor nodig hebt.

Alle opties zijn wel ongeveer doorgenomen.
Dus probeer alles nog even een keer.
Ook YouTube even gebruiken..

Begin eens opnieuw. Wat voor gloeipplug gebruik je nu (warmtegraad)? Standaard afstelling is voor de kyosho motoren vrij rijk, vooral de lsn staat heel erg rijk afgesteld.

M.v.g. Mark

Hallo,

Ik heb gister weer eens de auto proberen te starten dit ging na een paar keer trekken goed. Toen gaf ik gas en toen sloeg hij af. Toen heb ik hem even Laten staan en heb ik het later op de dag weer opnieuw geprobeerd dit ging ook goed alleen toen heb ik geen gas gegeven maar toe psn haalde haalde ik de gloeiplug eruit en toen sloeg hij af... iemand die weet wat het kan zijn?

Groetjes Mica

Dan staat waarschijnlijk de hoofdnaald te ver open. Door het teveel aan brandstof dooft de gloeiplug zodra je de voorgloeier eraf haalt. Geef een paar keer flink gas met de gloeier erop zodra hij loopt zodat de motor wat opwarmt.

Dat wordt erg moeilijk om met tekst een motor te gaan afstellen.
Beter ga je terug naar de winkel waar je eerder bent geweest. Of iemand er naar laten kijken die er meer verstand van heeft.

Ik heb hem zojuist weer geprobeerd te starten twee keer getrokken en hij was aan kon wel gas geven maar zodra ik de gloeiplug eruit haalde deed hij het nog 3 seconden en viel hij uit...

Back