Beste mensen,
Sinds 1 okt. ben ik de trotse bezitter van een Savage X 4.6.
Ik ben vandaag 2 okt. begonnen met inrijden (eerst een tankje stagioner, vervolgens 2 tankjes langzaam rijden, vervolgens de tank lean gaan zetten).
Ik heb nu 4 tankjes gereden (lean gezet, totaal 6 tankjes gereden) en steeds een stukje leaner gezet (ook onder het rijden soms 1/8 draaien, zoals in de tutorials van HPI zelf is te zien).
Het gaat zo makkelijk dat ik bang ben meschien iets over het hoofd te zien.
Daarom mijn volgende vragen:
- Is het normaal dat de motor een beetje blijft knetteren als de auto stil staat,
- Hoevaak kan ik maximaal per tankje de motor zuiniger zetten.
- Wanneer is het verantwoord het gas vol open te gooien (ivm. het in elkaar draaien van de motor).
Ik kijk uit naar jullie evaren reacties.
Greetz
Gerjan.
Sinds 1 okt. ben ik de trotse bezitter van een Savage X 4.6.
Ik ben vandaag 2 okt. begonnen met inrijden (eerst een tankje stagioner, vervolgens 2 tankjes langzaam rijden, vervolgens de tank lean gaan zetten).
Ik heb nu 4 tankjes gereden (lean gezet, totaal 6 tankjes gereden) en steeds een stukje leaner gezet (ook onder het rijden soms 1/8 draaien, zoals in de tutorials van HPI zelf is te zien).
Het gaat zo makkelijk dat ik bang ben meschien iets over het hoofd te zien.
Daarom mijn volgende vragen:
- Is het normaal dat de motor een beetje blijft knetteren als de auto stil staat,
- Hoevaak kan ik maximaal per tankje de motor zuiniger zetten.
- Wanneer is het verantwoord het gas vol open te gooien (ivm. het in elkaar draaien van de motor).
Ik kijk uit naar jullie evaren reacties.
Greetz
Gerjan.

Laatst bewerkt: