Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Harold
Best van al is een motor af te stellen met de vingers en niet via een servo, hoofdnaald en stationaire naald 1,5 toeren open draaien is een start. De rest zal moeten gebeuren wanneer hij loopt. Daarna kan je de hoofdnaald aansturen met een servo.
Stevo
de servo stuurt een verstelbare sproeier aan,deze staat in de middenstand (is een voormalige wedstrijdkist en de piloot vloog op verschillende hoogtes (dus ook in de bergen) en met dus evt ijle lucht kan die in de lucht de sproeier iets bijstellen is bij mij niet nodig vandaar dat ik hem in de middenstand heb gezet.) hoofdnaald staat 2 toeren open maar motor slaat niet aan prutteld 2 seconden en dan niets meer . zit nieuwe tank en slangen etc in dus daar kan het ook niet aan liggen. morgen maar eens een paar nieuwe pluggen kopen.
er zijn geen bellen bij het aanzuigen
gloeiplug is een os8
motor is een 61fx lange slag 2 takt zit in een flash 2 de motor is alang ingelopen zit geen pomp in is een heel oud beestje
grtz
ik heb geleerd dat de hoofdnaald ( de naald rechts) 3.5 slagen open moet staan en de anderen naald ( de naald links) 2.5 slagen open staan
Niek