Afwerk verslag P-51 TF van Ton de Bruyn

Wat bedoel je met wat is daar mis mee??

AAhhh, het kwartje begint bij mij te vallen, geloof ik. Ik dacht dat je iets heel anders bedoelde.
Het klonk als: "Als ik zo gek ben dat ik met een afzuigkap ga beginnen..."
Maar nu denk ik dat je bedoelde: "Voordat ik zover hersteld ben dat ik met glassen kan beginnen..."

Anyway, komt goed.
Doe rustig aan.

AAhhh, het kwartje begint bij mij te vallen, geloof ik. Ik dacht dat je iets heel anders bedoelde.
Het klonk als: "Als ik zo gek ben dat ik met een afzuigkap ga beginnen..."
Maar nu denk ik dat je bedoelde: "Voordat ik zover hersteld ben dat ik met glassen kan beginnen..."

Anyway, komt goed.
Doe rustig aan.

Yep dat is prcs wat ik bedoelde.

Voor wat betreft het werken onder een afzuigkap is helemaal nog niet zo'n slecht idee.
Het heeft me zelfs aan het denken gezet om in mijn bouwhok een oude afzuigkap te plaatsen. Dat is makkelijk te maken bij mij, want ik zit in een kelder met buitenuitgang.
Dus maar eens ff op marktplaats gaan snuffelen.
Gr Ton

Laatst bewerkt:
Heren,

Een vraag over het schilderwerk, als ik het kleurenschema aan hou wat ik wil, is het noodzaakelijk dat mijn cocpitkap gedeeltelijk moet schilderen.

Hoe kan ik dat het beste doen, de zijkanten worden gedeeltelijk geel net als de stijlen. Ik bedoel wat moet ik doen dat de verf goed hecht op dat kunststof???????

Gr Ton

Laatst bewerkt:
Ok Jan thanks,,

Ik neem aan dat het kunstofprimer moet zijn....

Nog een vraag,,de cockpit wordt vastgelijmt op het hout, ik neem aan dat het beste is eerst de kap op de romp lijmen en daarna met het schilderen of spuiten beginnen....

Welke lijm het beste daarvoor te gebruiken????

Gr Ton

Laatst bewerkt:
Nou komen we langzamerhand op terreinen waar ik het ook niet meer precies weet . . . :oops:

Verlijming kap aan romp: drie keer uitkijken, eerst proefstukjes doen!!! :teacher:

Er is speciale lijm voor . . . :confused:

Op het constructie/verlijming forum vragen?

jan.

Gewoon canopy glue van Pacer (formula 560).

vwb het schilderen:
Het ligt er gewoon aan welke soort verf je gebruikt, een primer kan sowiezo geen kwaad.
Let op: eerst de binnenkant van de canopy schilderen voordat je hem vastplakt.

Thanks,

Ik ga waarschijnlijk methanolbestendige verf gebruiken van Hobby-in,,,
Wil je zeggen dat die lijm ook hecht op die verf???

Gr Ton

Laatst bewerkt:
Ik bedoel eigenlijk dat je moet voorkomen dat je tegen (een grijze) primer aan zit te kijken als je vergeet de binnenkant te schilderen.
Ik denk dat het prima gaat met de lijm op de verf, maar vraag het voor de zekerheid even na bij Dennis, die verkoopt beiden.

O ja,idd daar had ik dus niet bij stil gestaan....
Thanks het gaat goedkomen..
O ja als het goed is komt er in het w-end iemand om met te helpen met het plaatsen van foto's..
Ik werk hier met Vista en als ik iets wil plaatsen geeft hij een veiligheidsmelding, kweet ook niet wat ik verkeerd doe.

Gr Ton

Laatst bewerkt:

Hoi,

Misschien is het zo handiger. Als je dit bericht quote, dan kun je zien hoe je dat kan doen.
Wordt smullen zo te zien ;)

Grtz

b

full

Laatst bewerkt door een moderator:
nog een test

He he eindelijk

full

full

En de Saito 125 Golden Knight met uitlaat van CeleoCreations

Laatst bewerkt door een moderator:
Back