Ow oke jij hebt de 1/8"x1/8"x21" flap leading edge balk (pagina 14 stap 12) ook doorgezaagd? Ja dan komen ze natuurlijk lager.. Ik kon niet zie op de tekening dat die ook door moest maar als ik naar het plaatje kijk op pagina 48 (helemaal links 2e van boven) dan is die balk niet door.. Mja maakt niet zoveel uit ik denk dat ik voldoende uitslag heb anders gaat die balk gewoon door, net zo makkelijk!
Het is idd zo dat als ik weer aan een ander model werk ik deze ervaring natuurlijk meeneem.. Over 10 jaar ben ik hoop ik net zo goed als sommige andere lieden hier!
Grappig he, dit model is niet eens af en ook ik zit te dromen van wat ik hierna ga doen! Ik heb precies zo een P51 gekregen van een clublid, die is half af en veel netter gebouwd dan de mijne, in die ga ik hierna wel veel tijd stoppen om hem mooi te maken.. Maar die ga ik dan op de achtergrond afwerken, heb er dan al eentje gehad en dat wordt dan saai..
Wat ik zou willen is de Bryan Taylor Me109E of Me109F. Ik kijk ook naar de TopFlite Spitfire, die kan ik met mijn ervaring tegen die tijd wel helemaal goed afmaken denk ik maar het nadeel vind ik dat er al HEEL VEEL Spits, P51's, Corsairs, P47's enzo rondvliegen/in aanbouw zijn..