Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar de vaardigheden om zo`n motor te maken beheers ik in het geheel niet.
door een botsing op de grond
De bouwbeschrijving en de constructie tekeningen die ik gemaakt zijn in 1982 gepubliceerd in het blad Hobby Bulletin van de Muiderkring.
Er zijn tegen de 300 tekeningen van verkocht maar ik heb er nog nooit een gebouwde motor van gezien.
De Spitfire is volgens een plan van Rob Millinship
Dit is mijn laatst gebouwde BT Spitfire die ook nog in de 2K lak gezet moet worden.Ik heb wat meer werk van de weathering gemaakt
Ramses ,heb je ooit gemerkt dat de gebruikstijd (leeftijd)
van Nelfadur beperkt is?
Ramses ik heb Nelfadur bij twee firma's geprobeerd te bestellen,maar ze hebben het alleen in kleur.
Waar koop jij het eigenlijk???
Vraag het eens bij FOV Heerenveen, (Friesche olie en verfhandel) die hebben gegarandeert een goede 2k blank staanIk heb bij een plaatselijke verfwinkel colorMatic 2K zg gekocht.De eigenaar had heel veel ervaring met 2K lakken en gaf tips. Hij vertelde dat de plastic lappen waarvan je je provisorische spuitcabine maakt de verfwolk aantrekt en daardoor voorkomt dat de wolk de werkplaats intrekt.Hij rade aan de eerste laag zeer dun te spuiten en wat extra lang te laten drogen.Als de ondergrond gevoelig is ,zoals Humbrol, deze niet weg kan spoelen.