Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mixen kan wel maar volgens mij werkt je trim dan alleen op 1 hoogteroerservo, toch?Peter-Jan zei:Mijn Mx-12 is wel een heerlijke zender,zonder een y-kabel te gebruiken m'n 2 hoogteroer servo's gemixed.
dus dan kan jij iemand regelen om te filmen :lol:Peter-Jan zei:Dan kan ze vliegen 8)
Berto zei:Mixen kan wel maar volgens mij werkt je trim dan alleen op 1 hoogteroerservo, toch?Peter-Jan zei:Mijn Mx-12 is wel een heerlijke zender,zonder een y-kabel te gebruiken m'n 2 hoogteroer servo's gemixed.
Heel erg bedankt voor de tip!PH_AJH zei:Berto zei:Mixen kan wel maar volgens mij werkt je trim dan alleen op 1 hoogteroerservo, toch?Peter-Jan zei:Mijn Mx-12 is wel een heerlijke zender,zonder een y-kabel te gebruiken m'n 2 hoogteroer servo's gemixed.
Als je voor je hoogteroerservo's mixer 4 gebruikt niet. Die heeft de trim gekoppeld aan zowel de master als de slave. Misschien weet je dat al, anders scheelt het je een Y-kabel.....![]()
Hoezo startmotor?robert14 zei:wat ben ik toch weer blij met mn startmotor
ziet er goed uit, wel de maiden filmen!! :lol:
bedankt, ik ben lui :lol:Peter-Jan zei:Van een startmotor wordt je motor zo lui :lol: