Agenda Truckers

• Topicstarter Topicstarter hunterMike
  • Startdatum Startdatum
Hallo allemaal,

Helaas was ik niet in Zwolle, ik heb nogal erg last van mijn buik en was helaas niet in staat om naar Zwolle te gaan met mijn MB Actros 5 assige Zwaartranporttrekker met de 6 assige Broshuis Semi-dieplader en de Volvo F12 bakwagen, geladen met pallets en bundels hout.

Volgende keer beter !!

Als het weer wat beter met mij gaat, zal ik op zaterdag 23 mei 2009 wel naar Hobma gaan.

Hoi Piet,

Ik had je eerlijk gezegd ook al gemist. Wel jammer, had de dieplader graag bewonderd. Helaas kan ik niet bij Hobma komen. Ga te skieën dat weekend...

Sjon

is het miss niet een idee om bij de data ook n eventuele website link te zetten zodat mensen iets meer info erover kunnen opzoeken/ zien

Vind ik opzich altijd wel makkelijk en fijn

Heb nu eens goed kunnen kijken wat ik voor'n problemen kan verwachten als mijn truck straks aan het rijden komt. :lol:

misschien maar een eigen baan nemen...... zal een giga draaicirkel hebben denk ik???? of gewoon buitenom. hahaha.
is best lastig om tussen de lijntjes te blijven...

mooie foto's btw.
jammer dat we niet even gesproken hebben.
GreeZz Sjon

misschien maar een eigen baan nemen...... zal een giga draaicirkel hebben denk ik???? of gewoon buitenom. hahaha.

jammer dat we niet even gesproken hebben.
GreeZz Sjon

Hoi Sjon,
of even rijles bij jou komen nemen. :lol:
Je had jou "gevaarte" aardig in de hand.

Komen elkaar in de toekomst gegarandeerd nog wel een keer in levende lijve tegen.;)

Hoi Sjon,
of even rijles bij jou komen nemen. :lol:
Je had jou "gevaarte" aardig in de hand.

Komen elkaar in de toekomst gegarandeerd nog wel een keer in levende lijve tegen.;)

dat denk ik ook wel!!! en rijlessen wil ik wel geven... haha. Tamiya LZV instructeur...

Sjon

Hoi Sjon

Wil jij als instructeur mij dan ook rijles geven?
De VOLVO met jeepdolly + oplegger is 1.70 meter lang en natuurlijk ook 2 draaipunten net als bij jouw mooie LZV.Zeg maar wat een les kost.
Kun je ook nog examen doen ?

Mvg Wil

Hoi Sjon

Wil jij als instructeur mij dan ook rijles geven?
De VOLVO met jeepdolly + oplegger is 1.70 meter lang en natuurlijk ook 2 draaipunten net als bij jouw mooie LZV.Zeg maar wat een les kost.
Kun je ook nog examen doen ?

Mvg Wil

voor een kijkje op jou mooie model wl ik je best les geven.... maare: ik ben zelf nog een beginneling!!!! Het is echt wel een uitdaging om zo'n model ergens achteruit in te prikken. vooruit gaat nog wel redelijk.

Sjon

hallo
gaan we aan de lijst met tamiya accessoires dan blauwe L(ES) bordjes voor op de trucks toevoegen???!!!!
mvg markioo

Laatst bewerkt:
`

Zo ik begrepen heb is ie te koop

15rxmpk.jpg

Richard wil die kraan helemaal niet verkopen, gezien de vraagprijs !!!

Hij wilt hem wel degelijk verkopen, maar hij geeft een vraagprijs zodat iemand een tegenbod kan geven.

hallo
gaan we aan de lijst met tamiya accessoires dan blauwe LES bordjes voor op de trucks toevoegen???!!!!
mvg markioo

Mss een leuk idee voor tijdens het demorijden.

Twee zenders in leraar-leering geschakeld en rijlessen geven.

Krijgt Sjon het nog knap druk denk ik :lol:

hallo
dat hebben we toen geprobeerd bij de bemoc,
om jongelui kennis te laten maken met de rc,
een bruder truck op een oud wedico chassis gezet,
maar ze reden dan tegen de duurdere modellen aan,
dat was geen succes,
het had een aparte baantje moeten wezen,
we hadden de planning om er een stuk of 10 te maken,
bruder met chassis van alu uit de bouwmarkt dan,
misschien een idee voor een andere club???!!!
mvg markioo

Laatst bewerkt:
hoi allemaal,
bij ons op de vereniging bestaat het idee al een tijdje.
we hebben al een aantal bootjes waarmee gevaren kan worden op demo's.
dit gaat prima.
het idee is om kinderen een rijbewijs te laten halen. door een parcous af te leggen.
we willen het eerst met een auto proberen.
maar een bruder ombouwen is ook een goed idee. degelijk en niet duur

groeten erik

Hij wilt hem wel degelijk verkopen, maar hij geeft een vraagprijs zodat iemand een tegenbod kan geven.

Hallo Mark,

Ooit, ongeveer 3 jaar geleden heeft Richard mij deze kraan een keertje aangeboden voor de helft van de vraagprijs van nu !!!
Ik was toen wel ge-intresseerd voor die prijs, maar dan moest ik wel wachten totdat de telescoop kranen klaar waren.
Nu heeft hij die prijs verdubbeld, nou dat vind ik dus veel te duur.
Ik had deze kraan graag willen kopen, dan had deze kraan binnen de club gebleven. !!!

Back