Ai, ai, ai .... dat kost geld!!

Vraag is enkel of ze uberhaupt nog aan vliegen zullen toekomen na deze blunder.

Stevo

Ik zou menigeen wel eens willen zien na een zware werkdag van 11 uur. Zeer waarschijnlijk begin je dan ook met het maken van de nodige fouten. Alleen in dit geval kost het wel een beetje heel erg veel geld terwijl het bij jullie misschien maar een tientjes kwestie zal zijn.

Zo heb ik gisteren na een zware werkweek net op het laatste van de werkdag nog snel enkele platen multiplex om zeep geholpen doordat ik de verkeerde maten gezaagd heb. Het scheelde maar enkele centimeters...........

Zo te zien gerepareerd met ducttape :wink:
b-1b_recovery_1.jpg

Theo Coenen zei:
Zo heb ik gisteren na een zware werkweek net op het laatste van de werkdag nog snel enkele platen multiplex om zeep geholpen doordat ik de verkeerde maten gezaagd heb. Het scheelde maar enkele centimeters...........

Tsss...En dat te bedenken dat je op max 0,5 mm precies moet zagen :lol:

Off-Road Racer zei:
Theo Coenen zei:

Tsss...En dat te bedenken dat je op max 0,5 mm precies moet zagen :lol:

Klopt, en dan moet je nagaan dat dit is voor pallets en kisten van wel 6 tot 8 meter lang en 2,5 meter breed en hoog. En alles moet dan tot op de milimeter precies zijn en passen als de inpakkers de machine ingepakt hebben.

Back