Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Christiaan Vis zei:heej Arjen,
Dat ziet er goed uit! leuk he als het een beetje lukken mag! Ik heb ook zo een evolution setje en ben er erg tevreden over. Verder gebruik ik Createx AutoAircolors om de kleuren aan te brengen. dit is verf op waterbasis en erg kleur vast en vooral gemakkelijk te verwerken zonder grote spuitnevels... Ik spuit dit ook binnen (keuken) en dat gaat zonder problemen en zonder waas. Het is gemakkelijk schoon te maken, veel kleuren uit te kiezen, te mengen, te verdunnen, sterk, gemakkelijk te herstellen in geval van fouten, droogt snel. Puik spul dus. Dan als de boel klaar is dan gaat er nog een 2K lak overheen (clear coat) wat idd wel buiten moet gebeuren en vooral met een goed masker voor. Dit verneveld velen malen meer en dat komt volgens mij voornamelijk door de oplosmiddelen. Maar dat zou ik mis kunnen hebben. iig werkt deze combi bij mij erg goed. Je hoeft dan maar 1 of 2 keer buiten te staan. De rest, het motief, het pigment dus, kun je gewoon binnen spuiten...
succes iig!
Gerard_nl zei:warbirds vind ik ook erg leuk om te doen, hier fotos van mijn me109 van gws, was eerst wit![]()
Gerard_nl zei:alles createx autoair.
als "blanke lak" een rollertje met glitsa mat acryl parketlak dun erover.
het houd perfect.