Aircombat met heli??????

gek? knetter gek! ziet er verder wel leuk uit en lijkt me ook behoorlijk moilijk, zo'n dansende mug met een soortgenoot proberen te raken.

had je niet even kunnen zeggen dat het zo'n groot bestand is? er zijn mensen met zo'n telefoonlijn die nu heel duur word :wink:

Groeten Halmar

Mag ik even vragen wat eigenlijk de bedoeling is van zo'n aircombat ?

Moet je je tegenstander's (en meestal de jouwe ook) heli proberen te beschadigen?

Ik begrijp er het nut niet goed van.

Of is het gewoon een beetje dansen ?

Volgens mij is het niet iets echts bestaand maar is dit gewoon een grapje van alan Szabo. En zo was dit draadje ook bedoeld als leedvermaak

gr Remco

ze hadden zeker een weddeschap of zo,
:idea: als ik jou uit de lucht vlieg krijg ik een krad bier :idea:
moeilij om te zeggen wie nou wie uit de lucht heeft gevlogen, ze storten waarschijnlijk allebij neer.

Groeten Halmar

niet moeilijk te zeggen, het filmpje deelt toch mede dat een vd heli zijn motor opblaast, en diegene doet daarna geen auto maar laat hem tegen de grond kletsen :)

Moet je dit videotje dan eens zien... deze maken wel (met opzet) een goeie Mid-Air.
hebben ze goed gesloopt, veel camera angles en slomo's:

Plaatjes:
album_pic.php
album_pic.php

album_pic.php
album_pic.php

album_pic.php

video:
http://www.edmheli.ca/helivideo/Crash Project.wmv (10MB)

-Michel

Die gekken doen het echt. Ik had dit draadje als een grapje gepost. Ik dacht dit is weer een grapje van Alen maar nee er zijn werkelijk van die gekken die een paar 100 euro voor de lol naar de haaien vliegen

Nee mij niet gezien, stelletje gekken die amerikanen.

gr Remco

Kan me tijdens het kijken van het filpje een discussie op runryder herinderen met de vraag voor donor parts. Dacht toen al van nou...

En tijdens het kijken van het filmpje moet ik toch een traantje weg pinken... déjà vu... :cry:

Elwin

Heb de video's ook bekeken en bij deze van Alan staat er de uitleg dat ze een mid-air willen uit lokken maar dat zijn partner na twee motoren te hebben opgeblazen er mee stopt.

Wat die andere betreft was dit (zoals Michel al aan gaf) volledig opgezet spel en deze heli's zijn gesponsert door verschillende personen.

Zonden......... maarja het zijn weer die amerikanen

Ik heb vorig jaar bijna alles moeten verkopen wegens ziekte (leukemie) en als je dan dit ziet doet mijn hartje wel zeer pijn,,,,,..... maar geen angst de ziekte is onder controle en ik ben ook gesponsert om door een moelijke periode te geraken.

Daarom wil ik jullie allemaal zien op de helimeeting op 2 mei.

Slaapwel en tot horen

jk

Hallo luitjes,

Heb vorig jaar zelf een prachtige mid-air gehad tussen mijn Millennium en twee planken (Midwest Hots). Die twee gasten zaten al een tijdje achter elkaar aan te jagen totdat ze plotseling mijn hoekje van het luchtruim opzochten. De voorste vloog op centimeters onder de heli door en werd zichtbaar getroffen door de downwash, de tweede raakte met zijn tip de rotorbladen. :?

Resultaat:
Een wolk van snippers.
10 cm tip van de plank aan frut en rolroer bijna pleite.
De rotorbladen misten alleen een vierkante milimeter cellcoat (toch niet zo slecht die carbon bladen).

Tot zover staat het dus 1-0 voor de puddingklutsers. :lol:

Eric

Sorry, helaas geen filmpje.

En ondanks aanmoedigende kreten van de overige vliegers om het nog een keer te doen, is het iets wat ik liever niet herhaal.

Wanneer zoiets gebeurt moet ik meteen aan de eerste echte autorotatie denken. Het hart slaat twee keer over waarna je moet beslissen hoe je die grasmaaier zo veilig mogelijk aan de grond kunt krijgen. Mijn redenering is: gewoon blijven sturen totdat het de grond raakt. Als je de plastik zak gaat pakken voordat je plof hoort dan heb je nooit een kans gehad.

Leuke foto van een Mid-air tussen vliegtuigjes:
image009.gif

Net werkje, mooi langs het streepje gesneden. :P

Back