Airliner van depron

HOUTWORMEN?????
Zijn onderhand uigestorven op dit forum.
Je moed ze zoeken,
Volgens mij is Jan ook houtmoe.
P-51 Strega vorderd ook al niet.
Wordt wel tijd hoor.
Verder is al depron en glasmatjes en koolstofjes op het forum.
Maar die airbus wordt wel mooi.
Met aldie wielen en lipo's.
Als dat lampje er opstaat is het net een kerstboom.
Voordeel van houtbouw appie, is dat als de lipo's warm worden er niet uitsmelten en door het depron zakken.

stofje.

Wat is dat toch met die mensen die depron niet zien zitten? Ik bedoel, ik snap echt niet hoe je een 'principieel' bezwaar tegen depron (of piepschuim) kan hebben. Depron is slechts een materiaal en alleen de bouwer bepaalt uiteindelijk of iets er mooi, minder mooi, of lelijk uit komt te zien. Als depron voor een bepaald project nou eenmaal het meest geschikte materiaal is, ben je stom bezig als je hier om principieele redenenen notabene geen gebruik van wil maken. Ik snap dit echt niet. :?

Jan slaat overigens met onderstaande opmerking de spijker op z'n kop:
Ik vind het alleen vaak jammer dat (omdat het een soort weggooi materiaal is?) veel mensen er een soort
derderangs 'weggooi-modellen' van maken.
De hierboven genoemde draadjes bewijzen echter dat je er ook schitterende modellen van kunt maken!

@Balsastofje,

Voordeel van houtbouw appie, is dat als de lipo's warm worden er niet uitsmelten en door het depron zakken.

Tja daar had ik nog niet bij stil gestaan :lol:

Nee zonder gein, ik BEN NIET TEGEN HOUTBOUW, 'k vind het prachtig! maar ik gebruik graag de positieve eigenschappen van hout & kunststoffen door elkaar en met elkaar 8)

BTW we gaan hier NIET weer de SCHUIM / HOUT discussie houden, daat is een ander draadje voor

Appie

Appie zei:
BTW we gaan hier NIET weer de SCHUIM / HOUT discussie houden, daat is een ander draadje voor

Appie
Nee jongens, ga door! Ik lach me rot :lol: :lol:

Trouwens, bij mij liggen de depron afvalstukken tussen het balsastof en glasmatten 8)

Hoi hoi,

Dit model airbus??? Leuk voor depronbouw... :D

afb18256.jpg

Gr.A.

Zeker mooi! :D

Maar wat vliegen ze daar rakelings langs die auto's! Wat staan die daar stom!

Waar is dit? Finland? :roll:

Hebben ze daar nooit van Murphy gehoord? :?

jan.

2.1 kg voor 2m70, da's knap!
ik denk niet dat ze een auto veel beschadigen met dit toestel. Maar ja, niet iedereen rijdt rond met zo'n ouwe krel als mijn auto. Op een bluts meer of minder komt het niet aan bij mij. :D Ik zou het erger vinden voor mijn Airliner moest ik er zo eentje gemaakt hebben.

De Fokker, of deze airliners in het algemeen?
De meeste maken gebruik van de GWS EDF55/64/75. Vasafans kunnen ook, maar zijn wat duurder.
De Fokker is ontworpen voor een EDF64. :)

Mên, verplichte bezigheidstherapie? 8O

Echt héél knap wat hij allemaal met depron doet! Zullen wel de nodige uurtjes in zijn gaan zitten. :)

Back