Airshow MBC Weert 3 juli 2011

Even een draadje opstarten. En de datum vastleggen in dit forum.
Nadere gegevens volgen nog, maar dat we piloten nodig hebben, dat moge duidelijk zijn.
Edit, hier is de website:
MBC Weert - Airshow - 3 Juli 2011

Velen weten zich de show van 2004 nog te herinneren.
Dus we gaan er weer voor!

Grtzz Frank

Laatst bewerkt:
Hey Frank,

jammer, maar dit is meestal onze vakantieperiode.
Op het moment dat het vast zou staan dat het dit jaar later is, dan schrijf ik me nog in !

Groetjes,

Davy

Frank, ik wil heel graag komen, (samen met mijn broer Flying Davy maar die had je al via pb gesproken begreep ik) hopelijk heb ik tegen die tijd mijn Phoenix Rainbow sleepkist klaar.
Nu maar hopen dat mijn vrouw niet heel erg kort op die datum moet bevallen, die is 23 Juni uitgerekend.

Hoi Jesse, familie gaat altijd voor.
Maar wie weet hoe de vlag er op 3 juli bijhangt.
Een sleepkist erbij is altijd leuk. Kun je mooi meedoen met Geiers slepen die we vorige winter hebben gebouwd in clubverband.
Overigens, we zijn ook van plan om het oerhollandse ambachtelijke paaltjesrammen te tonen. Dus raggers zijn ook welkom.
Verder nog het plan om zoveel mogelijk 'Staffels' te showen. We hebben tijdens een bouwproject een stuk of 8 Tiger II toestellen gebouwd. De club van Apollo Horst heeft er ook een hele kudde van rondvliegen Dus daar is niks mee om ze allemaal de lucht in te jagen.

Grtzz Frank

Frank, tellen de kleine gekke modellen (easy-tandem, Mr-Lin the magician en zo meer) ook mee of wordt het zoals op vele shows de afgelopen tijd een scala aan turbine's en zogenaamde grote bakken 3d shows met alleen maar een beetje prophangen?

Theo, je slaat de spijker bovenop zijn kop.
Natuurlijk moeten er ook jets en grote 'bakken' zijn. Maar deze vliegen NIET alleen zodat het publiek na de derde variant voltallig richting hamburgertent sluipt. We proberen zoveel mogelijk gelijkaardige toestellen TEGELIJK de lucht in te krijgen. (nu zullen er wellicht een aantal gaan afmelden.., maar Alexzzz en Jeroen schijnen het te begrijpen.)
Maar er is niets mooier dan een 'staffel' vliegtuigen in de lucht. De grote publiekstrekkers bij de shows zijn toch de zogenaamde 'teams'.
Denk aan het Panic team (ze hebben een uitnodiging ontvangen), het Serval team (ze komen vliegen!) en de Legendary Fighters uit Duitsland.
We hebben binnen onze club een stuk of wat Tiger II toestellen gebouwd (bouwproject) die we gelijk lanceren. Hetzelfde geldt voor onze Geier staffel.
Verder staat het ambachtelijke paalrammen weer op het programma.

Dus Theo, op jouw vraag of je welkom bent met bovenstaande modellen. Zeg ik volmondig JA.

Laatst bewerkt:
Back