Zo, ben weer terug op aarde.
Wat een weekend.
Zaterdag begon alles nogal wat tammetjes, weinig vliegbewegingen, maar wel heel gezellig allemaal. Met nog een knusse bbq en wat borreluurtjes later op de avond.
Op zondag voelde we al een bepaalde energie in de lucht hangen. Vanaf een uur of 9 kwamen de gastpiloten binnenrijden. De campinggasten waren er natuurlijk al eerder.
De stemming was heel gemoedelijk en ik merkte al meteen dat de dag niet meer stuk kon.
Voor wat betreft de organisatie had ik ook geen zorgen. We hadden zo'n 60 vrijwilligers die volgens een strakke planning hun klussen konden uitvoeren.
De toestellen die werden voorgevlogen waren geweldig. En er werd goed gevlogen.
We hadden geen programma, dus de piloten konden zelf aanschuiven in de rij. Hierover hebben we geen klachten gehad en ik heb de indruk dat dit wel een goede formule is.
We hebben ook heftige PR gemaakt. We zochten radio en TV op, net als de lokale weekbladen en via twitter en facebook. Zelfs een braderiestand op vrijdag in de binnenstad van Weert kwam op het juiste moment.
Uiteindelik zijn er zo'n 2000 bezoekers geweest en ze hebben allemaal genoten.
Zijn er nog bezoekers of gastvliegers geweest die mooie foto's hebben gemaakt? We houden ons hiervoor aanbevolen om zo toch een leuke fotoverzamelpagina te kunnen maken. Svp hiervoor even naar onze airshowpagina (
MBC Weert - Airshow - 3 Juli 2011) te gaan waarin staat hoe te handelen.
Aan alle gastpiloten, eigen clubpiloten en overige vrijwilligers die deze schitterende dag hebben gedragen: een dikke merci voor jullie bijdrage!
Frank