Albatros Aero L-59 Mini.

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Jasper
Fraggy
PH-MEL
Jeroen
Thijmen
Dank voor de belangstelling:D

De servo,s van Hyperion met prog box werken prima ik kan nu de flaps een voor een de juiste stand instellen zonder de zender er bij te pakken.
En je hebt maar een uitgang nodig.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan ;-)

Welk gear heb je erbij? Ik zag op de website dat hij zonder gear wordt geleverd maar er staat geen verwijzing bij naar een geschikt gear.

Ben benieuwd!

Zon mooi kissie, jammer dat k een p80 heb, da pas nie! :mrgreen:

Landingsgestel is ook van Hobby K: heeft voor dit soort kisten keus genoeg, ik heb allen een landingsgestel van deT45 Hawk gekozen (vergissing),dubbele wielen voor, maar komt ook wel weer goed.
hoe het verder gaat moet ik maar afwachten,o.a de levensduur.

full

Aanpassen van het neuswiel: de bevestiging in de romp zat 5mm te hoog landingsgestel wielen kwamen iets buiten de romp dit opgelost met wat houtwerk,en gelijk de boel wat steviger gemaakt.

full

De vleugel opgebouwd met servo,s landingsgestel en bedrading,de romp ook gemeten met landigsgestel en servo,s
Gewicht vleugel 810 gr.
romp 805 gr.
nu nog de turbine met componenten, brandstoftank, en het hoogte roer.

full

Waarschijnlijk net als de echte bovenlangs onder de fairing.

Maar wordt een leuk modelletje zo Dick :yes:

De aansturing loopt terdege door de vleugel.:D

full

Kachel pijp ook besteld 74 gr. voor P20.

full

De staart is ook klaar alleen er is wat lak................... vergeten op het hoogte roer.

full

Voor het eerst op de eigen pootjes, nu wachten op de uitlaatpijp dan kan de turbine gemonteerd: en het zwaarte punt bepaald worden.

full

Dick, je bent een slecht mens. Telkens jij weer van deze mooie foto's toont op mijn scherm, begint er achter de deur een kleine Kolibri stout op de de deur te stampen... "laat me meekijken, roept ie dan"... :-) :-) :-) :-)

Maar goed dat ik de deur op slot heb gedaan, zodat jij gerust meer foto's kunt zenden... Hahaha

Zeer leuk projectje, ziet er telkens weer netter uit ! Ben beniewd...

He Davy ja als het even kan dan kan hij mee naar Pampa.
De pijp zou enkele dagen duren spannend.:D

Back