Afgelopen weekend met hoogbejaarde Highlight op stap. Geinig ding maar heeft bij mij nu 40 gram lood in de neus door reparatie aan stabilo. Evengoed weer zo leuk dat ik denk: iets beter kistje zou geinig zijn. Zie ik hier in 'Te koop'-forum dat iemand zijn bijna ongebruikte Albatros te koop aan biedt voor een redelijke prijs. Nachtje over geslapen en besloten dat ik em wel wil hebben. Net te laat
.
Ik had me er intussen op ingesteld dus even geGoogled wat voor kistje dat is; recreatiekistje maar wel met enige performance en niet al te duur. Took the plunge: er wordt er een voor me gemaakt en bestelde direct een ballastkitje mee
. Kan even duren voor ie vliegt maar zal hier laten weten wat ik er van denk. Ben intussen benieuwd of er anderen zijn die het kistje hebben en of er tips and tricks te vergeven zijn.

Ik had me er intussen op ingesteld dus even geGoogled wat voor kistje dat is; recreatiekistje maar wel met enige performance en niet al te duur. Took the plunge: er wordt er een voor me gemaakt en bestelde direct een ballastkitje mee