Aldi Camera - Luchtfotografie

sommige mensen vragen of iemand weet waar je ze nog kan kopen (ikzelf ook een keer), voor diegene die er dan nog een willen hebben,

bij de aldi in zutphen hebben ze ze nog

Groeten Halmar

nou ik heb ook mijn eerste beetje geslaagde luchtfoto.

afb633.jpg

Groeten Halmar

ziet er gaaf uit met die vleugel nog net in beeld!!
Als het morgen een beedje redelijk weer is ga ik ook vliegen.

is zeker zonde van je geld, ik heb er ook eens zoeen gekocht, voor 25 pleuro nieuw. als je weer wat er op de foto staat kun je het herkennen. is ook heel snel bewogen enzovoord.

Groeten Halmar

Ik kan het niet laten toch nog een foto te plaatsen, is het niet een mooi effect
i.v.m. het weer die we de laatste tijd hebben.

Als mijn webpage klaar is dan zet ik ze daar allemaal in.

afb635.jpg

Roosendaal in de mist, gemaakt op ? meter hoogte.

Groeten, Hans.

wel gaaf zo'n camera. alleen bij ons is zoiets zo snel uitverkocht. als je bij de aldi komt op koop avond is alles al uitverkocht :(

bij deze halmar
zou jij als je in de buurt komt eens willen kijken voor zo'n camera; zo ja moeten we het dan ff in een pb verder bespreken? ( war kost zo'n camera eigenlijk bij de aldi )

50 euro's met een resolutie van 2,1 mega pixels.
De kwaliteit ben ik uitermate erg tevreden.
Om een goede opname te maken moet je de moter uit zetten en tegen wind vliegen, dus zo stil mogelijk houden zoals je het altijd met fotograferen doet.

Groeten, Hans.

wat weegt dat dingetje, want ik een butterfly een dubbele motor en die kan ik stil hangen in elke positie maar moet dan wel met me gewicht uitkomen.

TITA zei:
Ik kan het niet laten toch nog een foto te plaatsen, is het niet een mooi effect
i.v.m. het weer die we de laatste tijd hebben.

Als mijn webpage klaar is dan zet ik ze daar allemaal in.

http://foto.modelbouwforum.nl/uploads/afb635.jpg
Roosendaal in de mist, gemaakt op ? meter hoogte.

Groeten, Hans.

van mij mag je deze foto's wel blijven posten hoor, ik vindt het steeds mooier worden. ik moet wel zeggen dat jij we een beetje eng hoog vliegt :roll:
zo hoog heb ik maar 1 keer gevlogen en dat was op een zandvlakte. mijn vliegtuig werd even met een gigantische termiekbel meegenomen, ik vond het in eerste instantie wel leuk maar toen er mensen aan mij vroegen waar ik mee aan het vliegen was (omdat ze mijn vliegtuig niet meer konden zien) werd het voor mij wel een beetje eng hoog. ik kon ook niet echt goed meer zien in welke richting mijn vliegtuig vloog :cry:
alles is wel weer goed gekomen na een flinke duikvlucht :wink:

Met de hoogte viel het nog wel mee omdat er deze dagen toch haast geen termiek is, wel zal het anders in de zomer worden, dan kijk ik wel een beetje meer uit.
Ik vloog met een elektro zwever de Swing en die is nog redelijk goed te volgen op hoogte.
Eerlijk gezecht wilde ik nog een stukje hoger gaan maar het vliegveld seppe is niet ver bij mij vandaan.

Groeten, Hans.

voor de mensen die intresse hebben...bij de aldi in harderwijk liggen ze ook nog

en daar gaan we weer 8)

Foto formaat is 1/4 van het orgineel... dus dit is slechts een impressie ;)

6.jpg

Camping/recreatie gebied/haven 'De Roompot'

7.jpg

Oosterschelde, inlaag en een dijk waar je met harde wind best kan hellingzweven :lol:

9.jpg

Afstand tot aan de rode stip is 10Km! (hemelsbreed)
Aan de horizon is rechts net Goes te onderschijden :P
Kan zo'n beetje exact zien hoe ik elke dag naar school fiets, lijkt op de fiets veel verder... :wink:

8.jpg

Oosterschelde, een Pijlerdam en op Neeltje Jans het Topshuis, windmolens en een 'reserve' pijler. Welke op de niet herschaalde foto duidelijk(er) te zien zijn.

10.jpg

zonnig plaatje :zon:

Ik geloof niet dat ik m'n lens verder ga draaien... ben eigenlijk wel tevreden zo. Of denken jullie dat het nog mooier zou kunnen? :roll:

Vanuit wat voor model heb je deze foto's genomen?
Een motor model of een zweef model?

Back