ALDI, LIDL en Action gereedschap

Straks moet ik nog mijn eigen draadje bij de moderatoren aangegeven wegens vergaande verhormonisering. Maar eigenlijk mag ik niet klagen, ik heb het zelf over me afgeroepen :)

Laatst bewerkt:
Als het koud is krimpt alles en is het volgens mij minder ver fietsen dan als het warm is.

maar dan eindig je dus met een gekrompen boorkolom...:-)

ook mijn fiets krimpt tijdens het fietsen in de kou, en moet ik met mijn inmiddels meegekrompen beentjes dus nog net zoveel omwentelingen maken als wanneer het warm zou zijn...

Hij is er weer. De kolomboormachine van de Aldi.
ALDI - actueel

OFF02.SHTML

Kan iemand inmiddels vertellen over de kwaliteit van dit apparaat.
Ik bedoel dus de Kolomboormachine en niet de eventuele handenwarmers/ oorwarmers of van dien aard.

ik ben vorige week bij 3 Aldi-filialen geweest voor metaalboortjes en een lasapparaat (slechts 1 dag nadat de actie van start ging) en OVERAL UITVERKOCHT!!! :bad-words: :mad:

ik ben vorige week bij 3 Aldi-filialen geweest voor metaalboortjes en een lasapparaat (slechts 1 dag nadat de actie van start ging) en OVERAL UITVERKOCHT!!! :bad-words: :mad:

Bij dit soort aanbiedingen ga ik even langs bij de winkel zodra de folder uitkomt en reserveer ik er 1...

Het loopt vaak storm op dit soort aanbiedingen.. veel modelbouwers die de Aldi weten te vinden ;-)

Vanaf woensdag 29 december, week 52, overzicht:
ALDI - actueel, week 52

Onder andere
* digitale schuifmaat
* gas soldeerbout, instelbaar ( >100Watt )
* hobby/sorteer-kastje
* multitool
* WD-40
* gereedschapsset
* metalen opberg rek
* lasapparaat
* digitale keukenweegschaal

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip!

Ik ga dan direct zo'n schuifmaat kopen met mm en inch meting.
Echt handig want ik ben altijd aan het kl#ten met die maten met engelse bouwdozen.

Haha das ook toevallig, dacht er gisteren nog aan waar ik zon digitale caliper vandaan kon halen.

Bedankt Ron!

Aldi nuttige gereedschappen

Een maand of 8 geleden heb ik bij de Aldi de gassoldeerset gekocht, reuze handig. Sindsdien gebruik nog zelden mijn "Weller". Ook erg handig voor het verwarmen van krimpkous. Wat mij betreft een aanrader :D.
Groeten, Arie

Ik heb zowel de schuifmaat als de soldeerset en er nog geen moment spijt van gehad.
Beide prima tools voor onze hobby.

Hoe kunnen jullie dat nou al gehaald hebben het is toch pas vanaf 29-12? Of hebben jullie het al veel langer in huis?

Bedankt voor de tip Ron, ga me er zeker even naar toe laten brengen :thumbsup:

Back