Aldi & Lidl

Nou, ik vind het idee van eddie ook goed, dat er een speciaal subforum komt voor koopjes :)
Binnenkort ook hier in BE in de aldi houtlijm voor 1,99

grts,

niels

Laatst bewerkt:
bij ons in de aldi lagen er gisteren nog een 20-tal van die "dremels". Moet je natuurlijk wel ff naar belgië komen....

bij ons in de aldi lagen er gisteren nog een 20-tal van die "dremels". Moet je natuurlijk wel ff naar belgië komen....

Wat ?? die dremels verkochten ze alleen in nederland dacht ik ...
Ben je zeker dat het niet de decoupeerzagen zijn ? Want die verkopen ze momenteel wel...

grts,

niels

nee hoor, die dremels worden ook gewoon in belgië verkocht. maar ik denk dat die promotie al afgelopen is, dus degene die je nu nog vind zijn onverkochte overschotten.
als je een beetje geluk hebt, kan je zo nog mooie koopjes doen. ik heb vorige week nog een accu-klopboor gekocht met 15€ korting omdat ze in de week van de promotie niet allemaal verkocht waren

aldi voorburg heeft er nog 3 liggen!!!
was er vandaag en heb er gelijk maar 1 meegenomen (ok, ging er speciaal voor)

hallo

voor diegene die reeds een dremel hebben is er ook een doosje met alleen de hulpstukken te koop
voor die prijs koop je geen voldoosje slijpschijfjes

groetjes raf
ps ik heb er meteen maar 2 gekocht hahaha

hallo

voor diegene die reeds een dremel hebben is er ook een doosje met alleen de hulpstukken te koop
voor die prijs koop je geen voldoosje slijpschijfjes

groetjes raf
ps ik heb er meteen maar 2 gekocht hahaha
In belgie, en deze week, of vorige week? Zie ze niet in de online folder staan

grtzzz

ze hebben ook een draadtap setje staan deze heb ik van de week ook even gekocht, iemand al ervaring hiermee?

voor 20 eurie kan je je eigen niet echt miskopen.

gr,
stephan

Back