Ik rij vaak op straat & in de tuin, soms eens in het bos maar echt stofferig is het daar niet maar wel bedankt dat je dit even aanhaalt want ik had het zelf noooooooooiiiit niet gedaan.
Even dat filmpje maar eens grondig bekijken
Dan een klein vraagje, wat bedoel je met ''bottleneck'' & wat is het nadeel aan de accubak?
EDIT: heb net naar het filmpje eens gekeken en ik heb er eigenlijk nog 2 vragen over. Punt 1, de diffhuizen dat zijn toch die dingen in het midden tussen de wielen vanvoor en vanachter aan de auto he? Ik ben niet echt thuis in de autowereld dusjaa... Als er nog van die dingen zijn die dit soort onderhoud nodig hebben, please tell me
2de vraagje, welk vet gebruiken jullie hiervoor en waar kan ik het best halen?
Erg bedankt voor de tip RCmofo.
Gr,
Roy
Even dat filmpje maar eens grondig bekijken

Dan een klein vraagje, wat bedoel je met ''bottleneck'' & wat is het nadeel aan de accubak?
EDIT: heb net naar het filmpje eens gekeken en ik heb er eigenlijk nog 2 vragen over. Punt 1, de diffhuizen dat zijn toch die dingen in het midden tussen de wielen vanvoor en vanachter aan de auto he? Ik ben niet echt thuis in de autowereld dusjaa... Als er nog van die dingen zijn die dit soort onderhoud nodig hebben, please tell me

2de vraagje, welk vet gebruiken jullie hiervoor en waar kan ik het best halen?
Erg bedankt voor de tip RCmofo.
Gr,
Roy