algemeen aerofly pro deluxe topic

ik heb ondertussen al rook ;)

het is wel spijtig dat er geen flightinstructor inzit :(

nog een vraagje :P kun je met afpd ook online tegen iemand anders vliegen ?

Senne zei:
ik heb ondertussen al rook ;)

het is wel spijtig dat er geen flightinstructor inzit :(

nog een vraagje :P kun je met afpd ook online tegen iemand anders vliegen ?

Volgens mij kun je niet online gaan.. zowel: interessant waar dan :P

mr-02 zei:
Weet iemand hoe ik windstoten kan instellen ?

Greetzz

windstoten van 130 km/u zeker :lol:

maar volgens mij kan het niet..., je zou wel een btje met de turbulentie kunnen spelen

volgens mij kun je wel in aerofly met elkaar vliegen via internet. Je kunt ook met elkaar vliegen op 1 pc door een tweede zender aan te sluiten. In het venster controlls kun je kiezen voor 'new' daarbij kun je net als je met een online spel kunt doen een online vlieger uitdagen voor een wedstrijdje. Moet mogelijk zijn op die manier. Misschien kan me vader het simpeler maken; hij is computer programmateur bij siemens :D

gewoon voor neit online met 2:

je moet 2 bakjes hebben en dan bij controls ofzo kan je kiezen aircraft 1of aircraft 2
en dan vul je dat in.
dan bij aircraft 2 in hoofdmenu een kiezen en dan fly

2 foto van ik met de Extra 330S (in afpd)

scafpd.jpg

scafpd2.jpg

wel cool,maak eens een foto'tje als je bent aan het prophangen,ik zal het ook doen,als mijn e-sky zender terug werkt :roll:

Oei, bij dat bankje vlieg ik altijd met de heli :mrgreen: Ik ben je nog niet tegen gekomen :rolling:

Bertus zei:
Ik heb een probleempje met aerofly
Als ik een eindje weg vlieg stopt het geluid.

Dat heb ik bij mij ook. Ik denk dat het gewoon aan het programma ligt. Je kunt een koptelefoon opzetten en dan het geluid wat harder zetten. Dat vindt mijn vrouw wel prettiger. ha ha.

Back