Algemeen HPI Hellfire topic

• Topicstarter Topicstarter lordluud2
  • Startdatum Startdatum
hellfire

Het topic komt nog steeds terug en mijn hellfire rijdt ook nog steeds!:D Ik heb nog geen problemen gehad met het bestellen van onderdelen.(pkracing) Alu parts GPMracing. (rcdiscounter)

Toch haal ik steeds meer onderdelen uit Asië ivm de prijs. Ook hebben ze een groter aanbod aan (aftermarket) onderdelen.(asiatees)

Ik rij al meer dan 4 jaar met mijn ss en heb 1 keer de (achter) diff vervangen en vorig jaar zijn er volledig rondom nieuwe lagers in gekomen.

Verder heb ik 2 keer schade gehad aan ophanging voor dmv een los geslagen brace. Zoals bekent is bij deze auto..

Toch vind ik de auto niet erg makkelijk schoon te maken is.Doordat alles vrij dicht gebouwd is en meerdere hoekje en gaatjes heeft!

Bij de nieuwere modellen heb je daar niet zo'n last van. (HB D8T);)

Ik vind het nog steeds een top Truggy!:D:D:D

De modelbouwzaak bij mij in de buurt zecht dat hij dat niet meer kan leveren :s
Ik woon in beverwijk dus er zijn ook niet veel winkels in de buurt

Geen nederlandse site ??

Soms vraag ik mij af waarom ik nog zou moeten reageren.....

Ik heb even het nummer van de alu brace opgezocht en opgezocht in de link die ik aangaf en zie hem er gewoon bij staan.

Om een lang verhaal kort te maken:
Meritracing is importeur van HPI, Merit zit op hetzelfde industrieterein als PKracing die een goede verstandhouding met Merit heeft. 1+1=?

Dan is PK niet goed bezig wel de onderdelen te publiceren.

Maar dan de creditcard voor je scherm houden en de grens over gaan om te zoeken...

Op de site zelf zijn er ook.wel hellfire onderdelen maar niet de eccentric bushings (85504)
De braces zijn niet so belangerijk

En ik heb geen creditcard vandaar
En me paypal is om raare redenen geblokeert

Iemand nog suggesties

In iedergeval bedankt voor je moeite roelof