algemeen minimag topic (deel 2)

Die minimag is dan vandaag zeker af ;)
Je hebt hem daar al es in elkaar gezet zonder te lijmen zie ik, zoals je dus kan zien is er niet zoveel werk aan ;)
Zoals mijn broer 'sven311' zei hadden wij hem heel snel afgebouwd en direct ingevlogen :wink:
Welke setup gebruik jij voor je minimag?

Mvg
L4nc3r :wink:

dit komt er allemaal in:

robbe roxy 2827/26
lipo 1700Mah.
robbe roxy control 818

dat was hem wel dacht ik zo..
:D

Die motor zal wel goed vliegen :yes:
Ik gebruik de Robbe Roxxy 2827-34 (minder KV maar meer kracht)
En het opstijgen vanin het gras gaat supersnel :o
De topsnelheid ligt dan uiteraard iets lager, maar ik kan er gerust met windkracht 4 mee vliegen. :fadein:
Dit heb ik al meerdere keren gedaan en het lukt steeds goed :yes:

ik kreeg mijn minimag niet van de grond
bij de handstart plofte die regelrecht naar beneden.
Ik heb conform instructie gebalanceerd.
graag tips en trucs vrinden

of moet ik gewoon taxiend opstijgen?

groeten ferdinand

handstart moet ook kunnen hoor,
heb je nog de Permax 400 erin?

Bart

ja, heb de permax 400 erin
vanaf gras starten is moeilijk
ik ga binnenkort nog een keer handstart proberen.
heb de batterij wat naar achterengeplaatst.
ik denk toch dat ik verkeerd heb uitgebalanceerd.

ik heb 1500 mah batterij en de permax 400. Hoe lang kan ik hiermee vliegen denk je?

kan iemand ook wat foto's laten zijn van de rc van de minimag.
van binnen?

HOe zwaar is de gemiddelde minimag. Die van mij is ex ailarons met een 1500mah batterij circa 760 gram. Is dat een lekker gewicht met een permax 400?

volgend mij is dat best zwaar... ?
ik kan me iets herinneren dat die van mij brushless met 2200 mah lipo 600 zoveel gram woog (

(en igor , ik probeer het nog 1 x als je hier mee leest, betaal je ooit nog eens.. ? pb ff.. (op pb en mail reageerd hij niet) )

nee ! :evil: en hij reageerd niet op m`n mails /pb`s en doet niet wat we afspreken ... :evil: :evil:
maar daar ga ik niet weer een draadje aan verklo..... ;) :ontopic: (igor als je dit leest pb of mail me ff ! )

damn en hij leek me zo'n eerlijke jongen !!
Ik hoop echt dat hij alles in orde brengt!
Ok misschien is hij op vakantie ofzo maar dan nog het moest al lang betaald zijn!
Maar sjoerd,het komt heus wel goed denk ik :)

oh ja igor:BETAAL SJOERD ZO VLUG MOGENLIJK AUB!!!(hij was dan zo goed om je te vertrouwen hopenlijk schend je dit vertrouwen niet!!!)
mvg sven

zo'n motormount is zo gemaakt, en heb al meerdere mensen gehoord waarvan de gearbox te slap is bij die borstellose motortjes

tja, t word wel kortdag... ik heb er nu een 11x 5.5 op zitten, moet mijn eerste vlucht nog maken, hij is eergister aangekomen! :lol:

hoi
ik wil de permax 400 vervangen
ik wil fatsoenlijk vanuit het gras kunnen opstijgen/
Welke motor adviseren jullie en welke regelaar?
ik heb een 1500 mah 8 cells batterij, moet ik deze maar eens vervangen voor een lipo?

ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch, een fietsbel! 1450kv versie op een 3s lipo, gaat als de brandweer!.
maar waarschijnlijk kun je net zo goed voor een roxy gaan, daarmee vliegt hij nog net iets beter.
met fietsbel een 8x3.8 SLow fly prop erop.

Back