A
Acropilot
Guest
jaja, gisteren men minimag gaan halen in dortmund voor 52 euro (later had ik hem gezien voor 49
)
en gisteren avond beginnen bouwen en sinds deze middag af.
fotos van het bouwproject heb ik niet genomen want was cam kwijt
heb hem deze middag maar terug gevonden in de auto waarmee we naar dortmund geweest zijn.
wat zit er in men minimag:
-4maal 8.8 gram GWS servos
-jamara speedcontrol lipo fly 25 ampere
-standaard aandrijving, binnenkort waarschijnlijk robbe roxxy en graupner cam prop (welke cam zou hiervoor het beste zijn?)
-ook nog es 2 lipos van powerhouse gekocht: 2cellen 2100mah
fotos:

De inhoud van de doos

de voorkant van de minimag, is hij niet stoer 8) ?

de bovenkant met zen prachtige stickers erop.

de binnenkant met me lipo fly regelaar, de lipo schuif je in de gleuf de romp in.

de zijkant van de minimag, waar de antenne in het midden van de romp uit het ventilatie gat tevoorschijn komt
(heb hem daar laten uitkomen omdat er nergens in de handleiding staat waar de antenne naartoe moet
veel kijk genot, en vraag er maar oplos, of commentaar mag ook natuurlijk :wink:
groeten, samuel

en gisteren avond beginnen bouwen en sinds deze middag af.
fotos van het bouwproject heb ik niet genomen want was cam kwijt

heb hem deze middag maar terug gevonden in de auto waarmee we naar dortmund geweest zijn.
wat zit er in men minimag:
-4maal 8.8 gram GWS servos
-jamara speedcontrol lipo fly 25 ampere
-standaard aandrijving, binnenkort waarschijnlijk robbe roxxy en graupner cam prop (welke cam zou hiervoor het beste zijn?)
-ook nog es 2 lipos van powerhouse gekocht: 2cellen 2100mah
fotos:

De inhoud van de doos

de voorkant van de minimag, is hij niet stoer 8) ?

de bovenkant met zen prachtige stickers erop.

de binnenkant met me lipo fly regelaar, de lipo schuif je in de gleuf de romp in.

de zijkant van de minimag, waar de antenne in het midden van de romp uit het ventilatie gat tevoorschijn komt
(heb hem daar laten uitkomen omdat er nergens in de handleiding staat waar de antenne naartoe moet

veel kijk genot, en vraag er maar oplos, of commentaar mag ook natuurlijk :wink:
groeten, samuel