Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 8 apr 2009.

  1. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    Heb liever is dat de NOMAC op onze mail reageert.
     
  2. accu ad

    accu ad

    Lid geworden:
    4 jan 2013
    Berichten:
    8
    Minder opwarmen en 3 heats, dan vind ik het top.
     
  3. Richard van Gelder

    Richard van Gelder

    Lid geworden:
    27 jan 2008
    Berichten:
    288
    Tja gelijk heb je michel als dit het nivo is in de 1.8 nomac ? Puff.
    Dacht toch echt dat het een konings klasse was :p
    Ik Blijf toch maar lekker clubwedstrijdjes rijden voor ik hier mijn geld in steek :D.
    Homo hier en homo daar. Het lijkt wel voetbal :))))
     
  4. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    ik kan je in ieder geval verklappen, dat we daar niet aan vast gaan houden, omdat dit voor een hoop huidige nomac rijders niet wenselijk is.
     
  5. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer

    Welke mail? :p
     
  6. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    3 minuten ertussen, zou ook moeten kunnen, maar dan moet je wel een beetje opschieten.

    Dit tijdsysteem is gebaseerd op 58 man, dus als er minder zijn, kun je de tijden ertussen iets inkorten, en een 3e kwalificatieheat wel kwijt denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2015
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Snap ik met de het huidige aantal inschrijvingen maar we zijn er nog niet. Als er op 31 maart alsnog 50+ man ingeschreven staan moet er wel geschoven worden lijkt mij.

    Dat was een mail naar de sectie 1:10
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    50+ 8O
    Trek jij een blik open? :p

    Maar inderdaad, dan moet je iets.


    Weet ik, maar dit is het 1/8 draadje, vandaar. ;)
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Hey er is nog vorig jaar een zeer goede bekende van ons geweest die beweerde dat een andere wedstrijdopzet nog meer rijders zal aantrekken en toen vroeg ik mij al af waar hij ze vandaan zou halen.
     
  10. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Zoiets heeft natuurlijk tijd nodig, feit is dat de weg die we opgingen, niet meer rijders zou werven. Maar dat is het probleem van een grote klasse. Dan ligt het niveau in de top vrij dicht bij elkaar, en wordt elke optie geprobeert om sneller te zijn dan je concurrent.

    Dat is iets waar alle andere klasses in NL geen last van hebben.
    Men zeurt wel richting de 1/8, maar eigenlijk is het jaloezie... Hahahaha!

    Nu is het voor ons alleen nog nodig dat alle gezichten dezelfde kant opgaan, en wellicht kunnen we dan toch volgend jaar een andere wedstrijdopzet realiseren, waarbij heel veel van de huidige "problemen" opgelost worden.
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik denk dat met de in de afgelopen jaren vele afgewezen voorstellen voor een andere wedstrijdopzet het wel bewezen is dat er geen behoefte voor is. Overigens in het verleden zijn er wat dingen geprobeerd en dat heeft toen ook negatief uitgepakt. Ik denk dat de huidige opzet prima is, zeker de stap naar weer 2 gescheiden klasses heeft weer veel mensen aangetrokken. Uiteraard zijn er mensen die de sectie erop aankijken stug te zijn maar uiteindelijk bepaalt de meerderheid in deze democratische opzet.

    Ook geeft de huidige wedstrijdopzet geen problemen, mensen maken er een probleem van dat als ze klaar zijn met het rijden nog door verplichte baaninzet mogelijk nog een finale moeten blijven zitten ipv op tijd naar huis te gaan.

    Dat het nu veel minder is dan vorig jaar kent gewoon wat oorzaken wat niet direct aan de organisatie te wijten is. Ik noem de groeiende ENS, de opkomende Nitro Benelux en houding van een paar mensen binnen de 1:8 waarvan ik zeker weet dat daardoor de mensen weg blijven.

    Maar inderdaad stond ik nog vorig jaar verbaasd over uitspraken van de 1:10 klasse over wat hun vonden dat er in de 1:8 veranderd moet worden dat ik dacht dat ze zich beter eerst op hun eigen klasse moesten concentreren.
    Maar ja, Roy is nu geïnfitreerd en begint direct zijn taak als 1:10 rijder uit te voeren ;) :D
     
  12. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Of het is een bewijs van kortzichtigheid. :p

    Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.


    Feit is, vroeger zat de klasse vol, nu niet meer.
    Inderdaad daar doet de ENS en nu de Benelux zijn steentje aan bijdragen.
    Dat zijn overigens dictator systemen, i.p.v. democratie, dus zeg maar wat men nu eigenlijk wil.
     
  13. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    komt eraan, de pdf printer zat zonder inkt. ;)
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Juist, ik kan mij nog een tijd herinneren dat we met ruim 100 man aan F1 en F3 aan de start stonden en de F2 met nog eens 50 man. Neemt niet weg dat door de jaren heen de mindere goden het wenselijk vinden om op hun eigen niveau voor een podiumplek te strijden en niet een papieren podiumnotering via een C-finale.
    Maar toen waren er ook geen alternatieven dan alleen EFRA wedstrijden, toen was er ook geen 1:10 klasse ;) maar helaas waren er toen ook mensen die hun sponsoren belangrijker vonden dan een gezellige wedstrijd.

    Of het de democratie is weet ik niet, er zullen altijd zaken zijn waar mensen het niet mee eens zullen zijn, bij een dictatuur voorkomt het wel een hoop gezeik want dan kan men geen andere (groepen) rijders zwart maken dat ze verkeerde besluiten hebben genomen of juist stemmen kopen/misbruiken hetgeen nu wel gebeurd. Wil je naar een dictatuur binnen de NOMAC zal je eerst de democratie de nek om moeten draaien....
     
  15. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Het zal niets uitmaken Roelof wat voor een systeem we hebben, gezeur zal er altijd zijn, want dat is iets waar de Nederlander echt heel goed in is.
    Het sterft hier echt aan wal van de stuurlui.
     
  16. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    idd. De 1/10 is strak getrokken en heeft een gezonde basis voor groei, dat gaat nu prima..!! Misschien kunnen we de 1/10 wel samenvoegen met de 1/8, hebben we een volle dag..;):cool:
     
  17. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Dan liever eerder de promo....
     
  18. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Chips en borrelnootjes om jou te zien afkicken van je zeggenschap over de klasse..!!Hoop dat je tegen een geintje kan op zijn tijd..:D;):cool:
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Hey, "jullie" 1:10 rijders wilden geen 1:8 hebben en hebben de Promo eruit geschopt dus leg mij maar eens uit waarom de 1:10 klasse nu wel ineens weer bij de "herriemakende" 1:8 moet rijden.

    Overigens heeft de sectie geen zeggenschap.....
     
  20. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Hullie....Vroegah...Kabaal....lol

    Laten we gewoon in de basis plezier gaan maken en bekers proberen te winnen,
    het wedstrijdsysteem is een klein punt, wat het ook zal worden...het gaat uiteindelijk om 1 ding, en dat is plezier..!! Ik daarentegen kom niet voor het plezier, maar voor de bekers....:confused: En jou ga ik op de baan ook verslaan Tooms...:D
     

Deel Deze Pagina