Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als een WL bij de rijdersbriefing aangeeft dat er banden te controle worden ingenomen ( dus van te voren bekend maken), dan zal dit ook gelden en is er niets tegen in te brengen.
Als rijder moet je daar dan gevolg aan geven.
Uiteraard, als er iets anders in het betreffende reglement staat, dan gaat dat voor.
Maar vooral op de technische keuring kan men daar op uit breiden als de WL dit zou willen.
tjee, das toch allemaal bekend??
Nou, er zijn volgend seizoen behoorlijk wat wijzigingen, alleen niet in het regelement nee...
![]()
Oh, ga je eindelijk iets anders rijden? :xmas:
Ik wens iedereen, maar vooral alle 1:8 rijders niets minder, en dat het maar een supermooi en gezellig 2012 race seizoen mag worden.![]()
Wel jammer . had toch een hoop goede veranderingen gehoord op de vergadering .die ook voor de rijders beter waren maar je er is gestemd . Maar blijf er bij dat somige mensen niet snappen waar ze op stemmen
Arie, andersom hebben andere mensen ook onzin gehoord, ik hoop dat je dat ook begrijpt dat wat in jouw ogen goed is bij iemand anders als onzin over komt. Ik denk dat er hooguit een handvol mensen in die zaal zaten die niet wisten waarop ze stemden maar met een redelijke meerderheid in een 2e stemronde na de verrassende uitkomst in de 1e stemronde en een extra uitleg voor de 2e ronde denk ik dat men wel degelijk wist waarop men stemde.
Zoals ik al met de vergadering opmerkte en ook nog een paar posts terug is het nu aan de clubs, om alsnog anders te beslissen. Het voorstel over het geluid (afstellen buiten de peddock) zal mogelijk alsnog in het algemene deel verschijnen.
Trouwens Arie, je zou mij nog een mail forwarden betreffende het niet aannemen van een te gebrekkig voorstel.
Het voorstel over het geluid (afstellen buiten de peddock) zal mogelijk alsnog in het algemene deel verschijnen.
... hoewel de meerderheid tegen veranderingen is was er wel met een grote meerderheid voor dit voorstel gestemd.
Oh, ga je eindelijk iets anders rijden? :xmas: