Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Ruud, vd. Valk Westerbroek zit op nog geen 2km afstand en zit aan de zelfde weg als de club REAL80. Kortingen moeten we weer achteraan maar ik wil dit nu even centraal laten regelen gezien alle secties het vorig jaar los geregeld hadden lijkt het mij nu verstandiger om nu in 1x voor alle klasses dit te regelen (indien mogelijk)

De korting is eigenlijk op basis van de last minute boeking wat betekend dat je ongeveer je ontbijt gratis hebt. Niet veel maar toch iets.

Roelof, bedankt voor de informatie dan kan ik gewoon zaterdag trainen in groningen:eek:

Hey Roelof

Wij zijn twee rijders van Mrg Genk en zouden deze jaar promo willen rijden .
Wat moeten wij doen bvb voor waar inschrijven voor de promo.

Groeten FABIO

Zal ik dan ook ergens kijken of ik nog plek heb voor een Promo :roll: die brandstf meuk / herrie makende bakken zijn soms wel leuk.... :mrgreen:

Groet Robert

De promo is een open serie aan wedstrijden welke veelal verweven in de clubwedstrijden worden verreden.
Je moet gewoon uiterlijk de woensdag voor de race je bij de desbetreffende club inschrijven en specifiek aangeven dat je promo rijdt. Het inschrijfgeld is naar mijn weten 15 euro maar iedere club kan daar van afwijken.

In mijn mail:

Hiermede laat ik u weten dat de BENELUX 1/8 en 1/10 200mm gas on road zal doorgaan te LUXEMBURG op 8 juli 2012

(dit valt samen met een NK)

De promo is een open serie aan wedstrijden welke veelal verweven in de clubwedstrijden worden verreden.
Je moet gewoon uiterlijk de woensdag voor de race je bij de desbetreffende club inschrijven en specifiek aangeven dat je promo rijdt. Het inschrijfgeld is naar mijn weten 15 euro maar iedere club kan daar van afwijken.

Volgens mij staat er in het Nomac reglement dat inschrijfgeld promo 10 euro bedraagt.
En kan de club hier niet van afwijken lijkt mij.

Uiterlijk woensdag voor de wedstrijd kunt u zich inschrijven bij de organiserende vereniging. U geeft dan uw naam, e-mail adres, telefoonnummer en twee (legale!) frequenties op. Het inschrijfgeld bedraagt €10,00 en moet u voldoen aan de wedstrijdleiding op de zondagochtend vóór aanvang van de wedstrijd

Reageer vrolijk verder

Laatst bewerkt:
OK, 10 euro dus (ik wist het ook even niet zeker), ik was dan even in de war met een normale prijs voor open wedstrijden want 15 euro is veel gebruikt.
Aangezien de inschrjfgelden volledig naar de club gaan zou een club ook een lager bedrag kunnen bepalen, maar niet duurder.

OK, 10 euro dus (ik wist het ook even niet zeker), ik was dan even in de war met een normale prijs voor open wedstrijden want 15 euro is veel gebruikt.
Aangezien de inschrjfgelden volledig naar de club gaan zou een club ook een lager bedrag kunnen bepalen, maar niet duurder.

Geeft niks Roelof 2 weten vaak meer dan 1 en samen kom je der wel.

Reageer vrolijk verder

Yep, dat krijg je als je niet goed communiceert. Ik kan teminste wel zeggen dat ik Benelux kampioen ben maar heb verder geen interesse om de titel te verdedigen.
Laten wij gewoon een lekker gezellig weekend bij de RACO maken wat meer kans aan de gemiddelde clubrijder geeft om Benelux kampioen te worden. Dat is toch ook een nobel gedachte? (misschien geeft dat wel een lagere drempel bij de mindere rijder)

Heeft er iemand een foto van het lay out van EK-B in Thionville? Ik kan hem werkelijk nergens vinden :(

Back