Algemeen Rally topic

Weet iemand trouwens waar ik een hoge bodypost/bodymount kan vinden? ik ga namelijk voor de Delta Intergrale kap.

je zou naar iets als die van de summit kunnen kijken... Anders zijn er ook genoeg body mounts die lang zijn (misschien die van touring cars ofzo?)

Mooi wagentje, staat al een tijdje om mijn lijstje :yes:

Laat ons weten hoe die rijdt, 2s en 3s, wegligging, vertanding etc.

Enige puntjes waar ik mogelijk verbetering zie is de esc en sway bars.

Zeer benieuwd naar je bevindingen!

Ben vandaag even wezen rijden. Ik heb met 2s en 3s lipo gereden en ik moet zeggen dat hij het beste rijd met een 3s lipo. Met de 3s lipo is hij nog steeds goed rijdbaar en heeft hij genoeg power om lekker mee te powersliden. De auto is lekker wendbaar en stuurt heel goed. Op het onverhard rijdt hij ook goed. Ik moest wel even wennen aan het remmen, hij stond zo snel stil. Ik heb het maar een beetje bijgesteld zodat hij niet meteen in een keer stilstaat.

Verder ben ik echt super tevreden met mijn Kyosho DRX. Ik zal binnenkort even proberen om ritje te filmen.

Iemand een leuk idee voor een body patroon?
Ik dacht aan wit met (random kleur) strepen.
Iemand een idee voor die kleur of een ander beter idee?
Het word trouwens m'n eerste body dus niet met moeilijke dingen komen :D

Hmm kan iemand mij helpen met de vraag over hoe je die dingen aan de zijkant onder je naam kan wijzigen?

Laatst bewerkt:
2x2S zou moeten kunnen, let alleen wel op da maten omdat ze waarschijnlijk iets dikker zijn naast elkaar.
En misschien ook even kijken waar de draden uit de accu komen.
En ze moeten natuurlijk in serie geplaatst worden.

Hopelijk kan je er wat mee,

Ruud

Laatst bewerkt:
Ik vindt die 4S lipo van Modelsport UK wel een rare accu.
Dan bedoel ik die accu die onder je link van de auto staat.

Die lipo is 4S even dik, breed en lang als de 2S lipo in je link?
Dus als je 2 keer die Sky lipo ( waarvan de Specs wel goed zijn ) in serie aan wil sluiten dan heb je een veel te dik pak?

Misschien dat er op Google nog mensen zijn met die auto, dan kun je de maten van de accu bak even op zoeken/vragen
Het chassis doet mij erg denken aan deze auto : [166121] thunder-tiger-mt4-g3-topic
Terwijl daar wel een 4S lipo in past.
Dus het zal wel passen alleen lijkt die lipo van MSUK zo dun?

Misschien dat je beter de auto eerst kan bestellen en dan de accu bak meten en daarna een lipo bestellen.
Dan weet je zeker dat het past, omdat ik dat zo niet weet.

Hopelijk kan je er wat mee,

Ruud

Laatst bewerkt door een moderator:
Back