Hmmz, ik denk dat ik toch nog even wacht en dan de boel ga inruilen tegen deze:
HPI Ken Block WR8 Flux
::HPI RACING:: - Ken Block WR8 Flux
HPI Ken Block WR8 Flux
::HPI RACING:: - Ken Block WR8 Flux
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmz, ik denk dat ik toch nog even wacht en dan de boel ga inruilen tegen deze:
HPI Ken Block WR8 Flux
::HPI RACING:: - Ken Block WR8 Flux
Wat ik raar vind is dat ze zich niet houden aan de bestaande wielbasis maten. Een standaard 1/10 SC en een 1/8 buggy/GT hebben allemaal een wielbasis van 325 (fluctuatie van 1-2 mm) Daar zijn alle aftermarket kappen dus ook op gemaakt.
Als je dus nu een auto gaat uitbrengen van 300 of 316 weet je dus al dat mensen die een ander kapje willen 'm dus al niet gaan kopen. Persoonlijk hoef ik geen Ford Fiesta kap dus voor mij valt deze auto dus meteen af.
Overigens vind de grip van die Kyosho op het youtube filmpje erg slecht. Ben wel benieuwd hoe de HPI het doet.Ik ben echter bang dat de echte circuit racers deze auot's links zullen laten liggen.
Heb je misschien een linkje voor die mitsubishi body's
Trouwens, heeft jouw fiesta body ook light buckets achter?
Ik vind de Focus ST nogal lelijk, bovendien lijken alle merken nu ineens Focus ST te maken dus origineel is het ook niet echt meer.
Kyosho, HPI, Deltaplasik.Het is de eerste focus st kap die ik zie....
Kyosho, HPI, Deltaplasik.